” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

10_بروم یک جای دور

فکرش را بکن ...

من اینجا نباشم ، یک جااای خیلی دور باشم ...اون دور دورهااا

دور از این شهر و تمام تعلقاتش...

هزاران کیلومتر دورتر از این کاناپه ای که روی آن نشسته ام

فقط میتوانم به آن فکر کنم .

ما را چه به آن دوردورهاااا :/

09_بچه

من نمیدونم فلسفه بچه چیه !

اگه نباشه یه مشکل !

اگه باشه هزاااار و یک مشکل

شیرینی های خودشو داره ، سختیاشم داااره :/ 

حالا تکلیف ما چیه بچه بیاریم ، نیاریم !؟ 

شوهر نداشته مون بچه دوست داره ، نداره!؟ :)))))

07_خروپف

شما وقتی بقیه خروپف میکنن خوابتون میبره؟

اینجا که یکی خروپف میکنه ، اون یکی جوابشو میده :/

مسابقه هم گذاشته بودن تا الان تموم بود

حیرون و سرگردون اومدم تو هال . اما صدا تا اینجا هم میاد .

تاااا الان من نخوابیدم بخاطر این صداهااا ...

این انصافانه اس ؟ 

06_شبانه

بابا تو خواب گفت خدایا شکرت (!)

اینجا کسی عطسه کنه ، من سریع میام مینویسم

اینو گفتم که مراقب باشید (!) من کلا شبا بیدارم ببینم اینا تو خواب چی میگن :)))) بعد تصور کن یکی اسم عشقشو تو خواب بگه . منکه پول میگیرم تا حرف نزنم 

دیشب خواب دیدم ابرو سمت چپم نیست ...

ترسیدم واقعا :( همینجوریشم ناراحتم چرا ابرو کمون نیستمبعد فکرررر کن ابرو نداشته باشم ! 

خب گریه میکنم حتما ... کار دیگه ای از دستم ساخته نیس آخه .

بعد یه چیز دیگم بگم ؟ 

بابام گاهی تو خواب یهو میگه : ها ؟؟؟

مامانمم که کلا شرطی شده وسط خوابش بیدار شه منو چک کنه ببینه بیدارم و گوشی دستمه یا نه!!! 

خب اگه گوشی دستم بود اول دعوا میکنه بعد از مضرات گوشی میگه و بعد میگه خودتو کور کردی به فکر سلامتیت باش .بعد میره مودمو خاموش میکنه

بعد تازه مامانم از صدای خوروپف خودشم بیدار میشه :|

بعد تازه گاهی وقتا زورش میاد از اتاقش بیاد بیرون منو چک کنه.از همون تو اتاقش میگه بخوااااااب دیییییگه 

.

.