” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

35_دنیای مجازی

آیا شما هم قبول دارید که یه روزی همه مان خسته میشویم؟

خسته میشویم از دنیای مجازی!؟ از تلگرام ، اینستا ، وب و برنامه های چت و این صُبتا ... 

یه روزی همه مان خسته میشیم از شاخ بودن هایمان یا هی عکس گرفتن و به اشتراک گذاشتن هایمان ! 

یه روزی برمیگردیم به روزهای عادیمان . 

کی مشخص میشود که خسته شده ایم؟درست وقتی که در کافی شاپ ها و رستوران ها رفتیم به دنبال عکس گرفتن نیستیم تا وقتی رسیدیم خانه به اشتراک بذاریم و کپشن بنویسیم : یه شب خوب با فلانی ها .‌.




34-شکل و شمایلمان در موقعیت های متخلف

من در خانه ی خودمان :  

من در کنار دوستانم : تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

من در محفل غیردوستانه :   

من در عروسی :  

من در بیرون از خانه :  

من تنها در خانه :  

من با هانی و مطی  :   

33-منم آن ماهیِ سرگردان !

در این دریا ، چه میجویند ماهی های سرگردان  

مرا آزاد میخواهی ؟ به تنگ خویش برگردان    

 

این بیت شعر از کتاب ضدفاضل جانِ نظری است . 

احتمالا آن ماهی های سرگردان منم . اما تنگم کجاست ؟  

من نمیخواهم ماهی باشم ! میخواهم پرنده ای باشم که از شاخه ای به شاخه ای دیگر میپرد ! 

میخواهم بپرم میدانی ؟ 

اما هنوز در شاخه ای مستقر نشدم که بخواهم به شاخه ای دیگر بپرم .  

اما ایمان دارم که میتوانم .

32-:/

دنبال یک شرکت حمل و نقل معتبر میگردم ، بیاید مرده شور اوقات فراقتم را ببرد

31-آه تا میبینمت ...

آه تا میبینمت یک جور دیگر میشوم !  

 

اشتباه نکنید این یک پست عاشقانه نیست ! 

آقا یکی هس تو بیو اینستاگرامش خیلی چ.س ناله مینویسه ! 

بله به من ربطی نداره میدونم ... فقط میخواستم بگم یه وقتایی که گذرم به پیجش میخوره با جمله ی : ای تُف به این پیج میام بیرون !  

فکرشو بکن با خوندن بیو حالم بد میشه ... دیگه به خوندن پیج نمیرسه ک !

حالم بد میشه خب ! بابا اینا همش ادا و اطواره ... این یارو دو ساله داره متن کپی پیست میکنه  ناله کردن مد شده دیه.. به اینا میگن شاخ مجازی !

یک پسره هم هس که رل میزنه دو روز بعدش سینگل میشه ! خیلی ضایس ... خیلی .  

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

قبلش میخواستم یه پست راجب 50 سالگی بنویسم . بعد یاد این موضوع افتادم . گفتم اینو بگم بهتره ! 

بله این جماعت به پنجاه سالگی نمیرسه . چون همین الانم هر روز داره دخل خودشو در میاره !