” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

44-فقط برای تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

43_ :)

آقا من هرچی از زیبایی های این مسیر بگم کم گفتم .رفتیم دهبکری ازونجا از مسیر جیرفت و دلفارد رفتیم اصن خر کیف بودم.حالا از کرمان برگردم قشنگ این مسافرتو براتون شرح میدم 

42_سفر

آماده برای سفر ...

نشستیم تا عمو جانم از ارایشکاه برگرده بره دوش بگیره تا حرکت کنیم 

عمو جان دقیقه نود آخه !؟ دفه بعد تو رو‌ با خودمون نمیبریما .. 


41-آسپرین

سه تا آسپرین دیدم . چهارتاش موند !  

چهارتای دیگشو میخورم  

تا الان که هیچی از فیلم نفهمیدم . خیلی پیچ در پیچه ! 

اگه دیدم آخرش جالب تموم شد میگم نگاهش کنید . فعلا دست نگه دارید :)) 

باشه ؟ 

آفرین

40-تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.