” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

89-اینترنت مفت عالیه

خیلی خوبه از اینترنت مفت استفاده کنیم .

پاشین به نوبت بیایین هات اسپات کنین من فیض ببرم ..

فعلا از نت بابام شروع کردم :|

*

دیشب یه چیزایی اینجا نوشتم‌ ، بعد چون داشتم گریه میکردم ، نتمم ضعیف بود و چشام میسوخت دیگه ارسالش نکردم ..

خوابم برد .

صبح ، مخملی اینقدر قلت زد ، زد ، زد تا رسید به من .

خورد به من ، جفتمون بیدار شدیم . 

من چشامو بستم ، زیر چشی نگاش میکردم ببینم چیکار میکنه .همه خواب بودن .

دیدم بلند شد ماشینشو برداشت ، رفت بازی کرد .

خیلی اروم و بی سرو صدا ...

منم در همون حالت خوابم برد .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 01:53 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

باهوش گفتم چطوری اینترنت مجانی میگیری از خط بنده های خداااا

از شما که نمیتونم بگیرم الکی میگم =)))
ولی اگه نزدیکم بودین از اینترنت گوشیتون هات اسپات میکردم : ||||||||

فرانک چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 18:05 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

چطوری؟

خوبم شما چطوری =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد