” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

98-یارو

خب قرار شد راجب دوست پسر موجی بگم . اسمشو گذاشتم یارو ... چون یارویی بیش نیست :|

یادمه دوسال پیش موجی و یارو قرار گذاشتن . بعد موجی منم با خودش برد سر قرار !

کجا رفتیم ؟ یه جایی که هم فست فودی بود هم کافی شاپ .. برای ما ساندویچ همبر گرفت . براش خودش آب هویج !!!!!!

بچه مون رژیم بودن 

بعد هیچی دیگه اون یارو تویِ کلِ عمرش ، فقط یکبار منو دید . همون یکبار شد بلای جونم .

بعد از اینکه یارو با مژده کات کرد ، یارو اومد پیجم با من درد و دل کرد ! آقا من سر پیازم یا ته پیاز ..؟

به حرمت اینکه مژده رو خیلی دوست داشت به حرفاش گوش کردم . بعد گفت اینستا خیلی گیر میکنه . بیا تلگرام . یکم من من کردم ..

گفت آیدی من ، شمارمه ! باید سیوش کنی بعد توی contact منو پیدا کن . آقا منم قبول کردم .اونجا بود که فهمیدم اینم یه ترفنده تا شماره کسیو پیدا کنی . منم شمارم پیشش لو رفت ! 

رفتیم تلگرام به حرفاش گوش دادم . یکم دلداریش دادم گفتم بیخیال درست میشه و فلان .

گفت اره بیخیال خب از خودت بگو :| 

اقا این همینجوری حرف زد برای خودش و عاشق من شد !

حالا گیر داده بود که تو باید با من دوست بشی .. برام زرت زرت از خودش عکس میفرستاد !

ناموسا دلم میخواست استفراغ کنم .. خیلی بد بود خیلی .. 

من بلاکش کردم همش زنگ میزد میگفت اگه جوابمو ندی دستمو با چاقو زخمی میکنم 0_0

شما نمیدونین من چه مصیبتی باهاش داشتم . نمیدونم چرا اینجوری میکرد حس میکردم مغزش خرابه ! 

یا میخواست دوستی منو موجی رو بهم بزنه . یا میخواست با من دوست بشه تا موجی تا ناکجا آبادش بسوزه :| این یه نقشه ای تو سرش بود.

اخرش یه دروغ سر هم کردم گفتم همون موقع که تو پیام میدادی بابام پیامامونو خوند و فلان !الان بخاطر همین میخوان گوشیمو بگیرن !

اینقدر نقشمو خوب بازی کردم که باورش شد .. مدتها بخاطرش اینستا نرفتم تا باور کنه واقعا گوشیمو گرفتن ... درسته بعدها فهمید که بهش دروغ گفتم..من هیچ وقت راجب این موضوع با دوستم صحبت نکردم .

موضوعی بود مال دوسال پیش . اگه اون موقع به مژده میگفتم که یارو چیکار کرده داغون میشد . 

الانم که گفتنش فایده نداره .

اینم از این موضوع.. چقد مسخره بازی 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 13:03 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ثنا ، عشقم، خودتو وارد این بازیااا نکن...شر میشه براتا...
حالا از این یکی قصر در رفتی....
ولی خب یه چیز دیگه هم هست...
اینکه اینا همش شیرینیه مجردیه....
پس عیبی نداره شیطونی کن...
یه روز میشن واست خاطره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد