” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

104-عمه ی بیشعور

عمه کوچیکم‌ توی تلگرام پی ام داد که ثنا میخواستم بپرسم چه رشته ای قبول شدی و فلان .

منم بدون هیچ حرفی بلاکش کردم.

الان اس داده ثنا چرا منووو‌ بلااااک کردی .. دماغ عملی (دخترعموم) میخواست بدونه چرا منو بلااااک کردددی اخههه!؟؟


خب اینا یه جور شخصیتی دارن که سال تا سال اگه بمیری حالی از ادم نمیپرسن و موقع سختی ها به طرز معجزه آسایی ، گم میشن.

فقط موقع فضولی بلدن بدوم سلام و‌ علیک و .. خیلی سریع بگن که دارن از فضولی میمیرن ! 

منم بلدم چجوری برخورد کنم تا خوب بکوبونمشون .

و نکته ی مهمش اینه برام مهم نیست طرف مقابل کیه .آشنا ، غریب ... هرکی بیشعورباشه ، جوابش یکیه ! 

چون هم شعور خودشو برده زیر سوال ، هم‌با اعصاب من بازی کرده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد