” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

105-من عذاب وجدان گرفتم / نگرفتم

میدونی الان یکم عذاب وجدان دارم که چرا عمم رو بلاک کردم . اخه بعدش باز با یک شماره دیگه اومد تلگرامم و نوشت اخه مگه چیکار کردم که بلاکم کردی ؟ منم گفتم هیچی عزیزم از بلاکی درت میارم .اونم گیر داد گفت نه میخوام بدونم اخه چرا بلاکم کردی ؟

منم خیلی محترمانه دلیل ناراحتیمو بهش گفتم . یعنی حتی یه کلمه خارج از عرف هم بهش نزدم 

به نظرم اینکه بلاکش کردم خیلی بهتر از این بود که مستقیما بهش بگم  به تو چه

بعدشم براش نوشتم که ناراحت میشم  که سال تا سال حال منو نمیپرسین اما همین که نتیجه کنکور میاد منو میشناسین !!

اونم گفت شمارتو نداشتم و فلان .. الان حالم خوب نیس .. خودتم حالی نمیپرسی  :|

گفتم اولا که اون مال زمانای قدیم بود که نمیشد شماره کسیو به راحتی پیدا کنی . بعدم درسته من حالتو نمیپرسم اما لحظات حساس زندگیتم یهو پیدام نمیشه ..(میخواستم بنویسم بود و نبودت برام فرقی نداره)

این از این 

**

**

ببینین دقیقا مثل این میمونه که کسی که حامله نمیشه ، هربار که دیدینش هی ازش بپرسین تو بچه دار نشدی آخر ؟

یا دختری که سنش رفته بالا و شوهر نکرده هی پهلوهاشو سیخک کنین و بگین عه امسالم شوهر نکردی ؟

و از این قبیل  ... اینا هیچ ربطی به منو شما نداره . فقط طرف مقابلمونو ناراحت میکنه ! یه سری مسائل کاملا شخصیه .. اما متاسفانه ..

من میدیدم این عمم چقد سر شوهر کردن و بچه دار شدن حرف تحمل کرد از اطرافیانش .

نمیدونین چقدر ناراحت میشم وقتی از این موارد میبینم . 

عی بابا . من اصلا آدم بدجنسی نیستم . ولی وقتی ناراحت میشم نمیخوام اون آدم جلو چشمم باشه . تا وقتی که آروم بشم !

متاسفانه همه ی آدمای اطرافم فقط لحظات حساس زندگیم که عصبی هستم پیداشون میشه .

اونم در  حالی که میدونن نباید الان سر به سرم بذارن .

این موضوعاتم به مامانم گفتم . مامانمم گفت محترمانه جوابشو بده منم همین کارو کردم .

حالا اگه خیلی ناراحت شده من مسئول فضول بودن بقیه نیستم .

دیگه عذاب وجدانم نباید داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 01:41 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

واای عجب حالی گرفتی از بدبخت...
خوبش کردی

خیلی اعصابم خورد شده بود .دیگه ترکوندمش =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد