” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

115-من گشنمه ! روز دوم رژیم غذایی

الان در حالی که دارم به زمین و زمان فحش میدم میخوام براتون پست بذارم ..

این روزا کسل ترینم ! هم خیلی کسل و خسته م و هم خیلی سردرد دارم .

مطمئنم بخاطر این رژیمه س وگرنه قبلش مثه ادم داشتم زندگی میکردم . خلاصه اینکه پدر منو در آورده . این آخرین بار همچین حرکت ژانگولری میزنم ..

بعد از این‌ رژیم ، احتمالا شبا جامو بندازم کنار یخچال !

شایدم‌ با یه رستوران قرارداد ببندم که تا یه هفته منو ساپورت کنه =))) خدایی فکر نمیکردم اینقد سخت باشه برام.

یادش بخیر چقد لاغر بودم ! شکمم چسبیده بود به کمرم !

وقتی زن عموم برای اولین بار منو دیده بود ، تو دلش گفته بود اه این دختره چقدر لاغره =))))

بعد که کم کم چاق شدم و به رنگ و رو اومدم بهم گفت تو دلش چی گفته ..!

خب امروز برای خودم سالاد و‌سبزیجات پخته شده درست کردم .

شما که نمیدونین چه زجر آور بود برام که کدو رو بدون نون بخورم . آقااااا منو چه به سبزیجات !

از اینکه از صبح تا حالا هیچ کار مفیدی نکردم و همش کسل بودم از دست خودم عصبانیم .. ! 

واقعا اگه حالم خوب بود تو خونه در حال پرواز بودم .

فقط دوتا فیلم ایرانی دیدم .. یکی لاک قرمز و اون یکی هم متولد ۶۵ .. هیچ کدومشونم به نظرم جالب نبود ! در حالی که همه گفته بودن وای اینا خیلی خوبه و فلان ..

حالا لاک قرمز بهتر بود و یجور حقیقت بود ..

الان که این پست رو بفرستم میرم جلو تلوزیون بعدم سیب زمینی آبپز میخورم . ولی ابدا گوشیمو برنمیدارم .

همین سردردمو تشدید میکنه دیگه . اه !

شب خوبی داشته باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 00:43 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اوضاع رژیم چطوره؟
وزن نکردی خودتو که چقدر کم کردی؟

خوبه خداروشکر نسبت ب روز اول راحت تر شده .
نه فردا قراره وزن کنم . خاله م وزنه شو بیاره =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد