” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

216- غروب جمعه

اه الان فهمیدم امروز جمعه س ! 

اگه‌ جمعه نبود که آبجی آزمون نداشت ..

الان یادم اومد غروب که شد باید دلم‌ بگیره ! امیدوارم یادم نره.

با تشکر ..

نظرات 8 + ارسال نظر
Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:20

افرین هیچوقت نباره ایشالا بی اعصابه کله خر من^_^

مچکرم !

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:16

چرا ://///////////////

:|||
خب نمیباره

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:11

چرا خشونت :(

چون ازم میباره :|

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:59

خخخخ انتظار داری با مغز اندازه ماهیت یادت بمونه ک چیزی یادم میمونه؟!

:| بی عدب =(

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:55

فندق حداقل ی چی میمونه تهش عزیز من
میاد میاد

من ندیدم چیزی بمونه :/

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:50

اها بعله خب با اون مغز ماهی ک من از تو سراغ دارم خالت بیاد یادت میره امرو جمعست فدات شم

ماهی خوبه ! از فندق که بهتره ..
هنوز که نیومده

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:45

اینجوری ک تو میخوای بگی ک از الان دل منم گرفت

مطلب جنبه طنزگونه داشت . ینی اگه یادم نبود امروز جمعه س دلم نمیگرفت :/
چی میگم من .. خلاصه بپذیر

فرانک جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:42 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نخیر امروز نباید دلت بگیره!!!!
همین که گفتم !!

چشممم فرانک بانو جان .اطاعت امر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد