” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

133-دانشگاه کوفتی

به شوهر خواهرم راجب دانشگاه گفتم . هر روشی گفتم گفت نمیشه .. حتی‌ کمیسیون ! میگه باید دلیل موجه براشون ببری نه فقط اینکه زمان انتخاب واحد با نتایح تداخل داشته یا اینجوری بوده ، اونجوری بوده .

فکر کردم اگه توی زمان انتخاب واحد ، انتخاب نکنم‌زمان حذف و اضافه میتونم !

ولی میگه نمیتونی . انتخاب واحد ۱۲ دهم هست . مثل اینکه ..

تموم وجودم یخ کرده . اگه برمیگشتم به عقب هیچ وقت مرخصی نمیگرفتم . هیچ‌وقت .. یه استرس الآنم نمی ارزید .

واقعا دیگه خسته شدم . همیشه برای دانشگاه ، سکته ناقص میزنم .. من آخر سر همین موضوع میمیرم .

مملکت نیست که دیوونه خونه س . هیچ‌چیش رو حساب و کتاب نیست . حتی اگه نتونم سر وقت انتخاب واحد کنم ممکنه توی خوابگاه اتاقم با بچه ها یکی نباشه ! 

الان میخوام روی همه چی بالا بیارم .. اعصابم کشش نداره .

فردا زنگ میزنم دانشگاه . بعد میام میگم چیشد ..

اگه دیدم همه چی قمر در عقربه قید نتایجو میزنم میرم همون کرمان .

خب الان با اجازه یکم برم گریه کنم.

خدافظ


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 02:12 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

قضیه دانشگاهت چیه؟

ینییییی هااا !!!
نتایج کنکور بعد از انتخاب واحد میاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد