” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

138-معضل چاقی

دیدین یه سری خوراکی ها هستن که وقتی وارد مغازه میشی دوست داری بغلشون کنی . یا شبا بگیری تو بغلت باهاشون بخوابی ‌.

اما یادت میاد رژیمی .. گاهی‌وقتا حتی این ساقه طلایی های خشکو ، ( که سر گلو گیر میکنن) ، روی دلت میمونه ! 

بعد یادت میاد میتونی لعنت بفرستی به هرچی رژیمه . رژیم غذایی ، رژیم صهیونیستی و از این قبیل !

من رژیم گرفتم ، موهام داره میریزه .. دسته دسته !

ورزش میکنم ، شکمم درد میگیره انگار روده هام جر خوردن .

یا بهم پیچ‌خوردن باز نمیشن ! 

یادمه اون روزی که طناب زدنو شروع کردم تا یکی دو هفته لنگ‌میزدم‌! پاهام گرفته بود ..


حالا نگم براتون راجب رست بیف و کیک گو‌شت و ماکارونی و پیتزا و مک دونالد و ازین قبیل غذاهای خیلی خیلی خیلی ی ی ی ی خوشمزه و ممنوع ! 


برادرم ، خواهرم ، آهای اونایی که هرچی میخورین چاق نمیشین !

آهای اونایی که ساندویچ دو نون رو ، توی دو دقیقه کلکشو میکنین ! خدا از شما بگذره .. ما هوا میخوریم چاق میشیم .


الان دیگه ۶۵/۵۰۰ میباشم =)))


نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 20:36 http://talkhoshirin2020.blog.ir

عههه شمام به فکر لاغری هستی.
منم هر روز تو خونه ورزش میکنم فعلا که موفق بودم.رقصیدن بلدی؟هیچی مثل رقص آدمو لاغر نمیکنه.
تا حالا نعنا فلفلی خوردی؟من باچای سبز دم میکنم میخورم اشتهارو کاهش میده.

اره بابا خیلی دلم میخواد لاغر شم .
واقعا؟ ایول ..من رقص بلدم ولی زیاد نمیرقصم .
اره شنیدم رقص ادمو لاغر میکنه.
باشگاه اروبیک خوبه .
نعنا فلفلی ؟ نه همین الان شنیدم =)))
حتما امتحانش میکنم مرسی از اطلاعات مفید

beny20 چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 13:54 http://beny20.blogsky.com

:| 65 کیلو هم شد وزن :\
بی خیال باووو نکن اینکارو با خودت :)
.
.
قالب وبت هم عوض کن ـ با تشکر .

نه نه باید لاغر بشم :| اقلا تا ۶۰ بیام حله ..

ببین خیلی تو فکرشم ولی لپ تاپم سوخته با گوشی هم نمیشه دیگه ..
همین روزا یکی دیگه میرسه دستم اصلا خودتو ناراحت نکن :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد