” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

145-ایرانسل

من‌ سیمکارتم 3G هستش ! 

حالا تصور کن ایرانسل هی تبلیغ میکنه که سیمکارتتونو 4G کنید.

مثلا یه وضعیت اورژانسی پیش اومده من میخوام سریعا با یکی تماس بگیرم : 

وقتی به کسی زنگ میزنم اول اینو میگه : 

ایرانسلی عزیز ! 

سیمکارت خود را به صورت رایگان 4G کنید و درب منزل تحویل بگیرید و از 14گیگ اینترنت رایگان بهره مند شوید .

با شمارگیری : ستاره :| پونصدو پنجاه و پنج ! ستاره :/ سی و چهار ، مربع !!

ای مرض ، ای ..

اگه مسئله مرگ و زندگی باشه ، تا این خانوم بخواد حرفشو بزنه ، گزینه ی مرگ‌ تیک میخوره !


نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 13:20 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خخخخخخخخخ
من زنگ زدم به صاحابش...
الان دیگه هیچگونه تبلیغاتی وجود نداره

الکی ی ی ی ی ؟؟؟

کمیل جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 12:59 http://sotoondin.blogsky.com

سلام

۱۴ گیگش ۱۴ روزه هس
۸ گیگ هم بیشتر نیست من نفهمیدم اون ۸ گیگ دیگش رو چه زمانی باید استفاده کنی

من که اصن اهمیتی نمیدم =)))
توی ۱۴روز آخه .. واقعا نمیدونستم. اقا میچاپن از ملت =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد