” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

147-اعجوبه

یه عدد پسر عموی فنچ دارم که ۱۲-۱۳ سالشه و کلا هیچی نمیخوره.

جدی میگما ! فقط سیب زمینی سرخ شده یا حدودا پنج قاشق برنج بدون خورشت و گوشت میخوره ، بعد میره بازی میکنه .. اصلا رشد نمیکنه .قدش نسبت به سنی که داره خیلی کوتاهه و خیلی هم لاغره !

اگه بگم سو ٕ تغذیه داره دروغ نگفتم که  ! 

این آخر پروتئین بدنش صفر میشه و مریض میشه . فکر کنم نمیدونه گوشت چه طعمی داره اصن :/

هرکاریشم میکنن هیچی نمیخوره ! 

خیلی خیلی باهوشه . بیش فعاله و ادبم نداره :|

تازه ختنه هم نشده -.- !

یه بنده خدایی برگشت بهش گفت : اشکال نداره شب عروسیش دوتا جشنو باهم میگیریم براش ! =)))

همچین زورش اومددد .. برگشت گفت مرتیکه فلان ! 

فلانشو یادم نمیاد که چی بود  !

خلاصه یه اعجوبه تو فامیل داریم که بیا و ببین ‌. -.- 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 00:23 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اون اخلاقش که هیچی نمیخوره به من رفته!!!!!

فرانککککک =)))
عزیزم اصن به منو تو رفتههههه
بر منکرش لعنت

خیلی خوبه که فامیل دارین کلن.ما بی کس و کار مطلقیم

مگه داریم همچین موردی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد