” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

149- بدون اینترنت

اگه سه روز گوشی و لپ تاپ و اینترنت و تلوزیون رو ازتون بگیرن شما بجاش چیکار میکنین !

خیلی برام مهمه بدونم اخه . اصلا میتونین به زندگی ادامه بدین؟

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 00:22 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

پسرمو میبرم پارک....
میرم کلاس آشپزی.....
یه کافه میزنم و کلی کیک های خوشمزه دریت میکنم....
موسیقی زنده هم داریم....

ناموسا نمیشه منم بیام پیشت ؟؟؟
اصن حرفشم میزنی ادم وسوسه میشه .
دمت گرم

فک میکنی نمیتونی ادامه بدی بدون اینترنت؟ فک میکنی زندگی بدون چیزایی که دوسشون داریم محاله؟ خوب اشتباه میکنی.در مورد اکثر ادما ایطوری نیست.عادما به بودن و نبودن عادت میکنن.چیزای خیلی مهم تر از اینترنت از دست میدن و زندگی میکنن.
من احتمالن جاشو با ورزش یا زبان پر میکنم یا میخابم.

خب اگه اینترنت نباشه من دوس دارم فیلم ببینم :/ ولی گفتم بدون لپ تاپ و تلوزیون پس اینم هیچی.
ولی من با وجود اینکه معتاد ب نت شدم با این حال ورزشم میکنم.زبانم میخونم ://
دیگه نمیدونم چکاری باید بکنم

beny20 شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 17:06 http://beny20.blogsky.com

آره می تونم :)
چون من زیاد به اینا وابستگی ندارم .

بابا ایول !
نگفتی اگه نباشن چیکار میکنی‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد