” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

152-تبخال

اومدم بگم من ورزشمو انجام دادم . جدّم اومد جلو چشمام .

الانم میخوام برم مسواک بزنم . بعدم گوشیمو میذارم روی حالت پرواز که وسوسه نشم برش دارم .

بعدشم اینکه تبخال زدم :| راه حلی ، کاری ،  چیزی ، میزی بلدین بگین بهم ؟ این داره هی بزرگتر میشه احساس میکنم پروتز کردم . بعدم هی میخاره ! 

اگه مسلمونی و خون آریایی توی رگ هات جریان دارن بهم بگو چیکار کنم . همین دیگه .

تا دیداری دیگر بدرود .


پ ن : یادم باشه فردا بگم چه ماجرایی با مخملی داشتم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 16:00 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اسمشو نمیدونم....
برو بگو دوستم گفته یه پمادی هست واسه تبخال

فرانک‌خوب شد خودش!نیاز ب پماد نیس

فرانک یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 09:39 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

یه پماد هست مخصوص تبخال...
از داروخونه بگیر سریع اثر میکنه..

چه پمادی =(

رب انار بزن بهش

مطمئنی؟
امتحان میکنم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد