” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

ثنا در آستانه ی گریه . پر از استرس پر از دلهره ...

پر از اتفاقای پیشبینی نشده .پر از بی حوصلگی ..

اگه من ترم قبل مرخصی نگرفته بودم این مشکلاتو نداشتم .لعنت لعنت لعنت به من . تا میام این مشکلو حل کنم یکی دیگه اضافه میشه ‌. واقعا تا مرز جنونم الان .

لعنتتتت بههه مننن احمممممق

نظرات 3 + ارسال نظر

دها خط نصیحت نوشتم در باب اینکه برای این چیزا خودتو ناراحت و سرزنش نکن و در پایان خودم بهم گفت اگه میخاست نصیحت بشنوه زبونهای گویا تر از تو دور و برش زیاد بود نمیومد اینجا تو وبلاگش حرف بزنه پ خفه شو و درت را بگزار.
در نتیجه همه رو پاک کردم.

نه آقا =))))
الان خیلی آرومم . گور بابای همه چی ..
اینو دارم درحالی میگم که ششصد نفرو‌‌‌ فرستادم برن دانشگاه برام بپرسن.خودمم دارم میرم کارمو درست کنم =)))

فرانک دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 16:04 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

انقدر بهش فکر نکن ثنا...
بزار نتیجت بیاد بعدش یه فکری میکنه..
دانشگاهها از بس زیاد شده واسه دانشجوها سر و دست میشکنن..
ای کاش میرفتی همون دانشگاه و ازشون میپرسیدی دیرتر انتخاب واحد کنی چی میشه

نه فرانک صفحه انتخاب واحد برام باز نمیشه اخه

beny20 دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 14:28 http://beny20.blogsky.com

اصلا برا درس و انتخاب واحد و اینا خودتو ناراحت نکن +_×
ـ
ـ
ـ
اره اینا نامزدن ولی خب دختره خیلی بی انرژیه
ولی مطمینم رابطشون درست میشه ـ
چون دختره پاکیه ـ فقط تجربه اش کمه ...

خب دیگه برم یه پست بنویسم تا موضوعش یادم نرفته :)

من واسه هرچیز بیخودی حرصو جوش میخورم.دست خودم نیس.

خو اگه نامزدن از نظر من بلامانعِ !
دختره رو بیار خودم نصیحتش کنم =))
برو برو فردا میخونمت ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد