” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

امشب قراره راه بیوفتیم بریم کرمان ‌تا فردا برم دانشگاه و وضعیتم مشخص شه چون رفتم توی سایت برای انتخاب واحد ولی زده بود بعلت وضعیت نامشخص ترم قبل نمیتونید انتخاب واحد کنید .دیگه اینکه حالم خیلی خرابه :) تموم کلاسا پر شده.

و بعدا کامنتاتونو تایید میکنم . الان حالم اصن خوب نیس.

اگه دعا کنید برام که چه بهتر :) 

مرسی خدافظ

نظرات 3 + ارسال نظر

از کرمان متنفرم.شاید مجبور شم برای کشتن یه نفر دوباره برم اونجا :|

آقا من کرمانیممم =)))
امیدوارم فقط از شهرش بدت بیاد هاهاها

از کرمان متنفرم.شاید مجبور شم برای کشتن یه نفر دوباره برم اونجا :|

فرانک دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 19:06 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

مراقب خودت باش...
ایشالا با خبرای خوب بیای..

مررررسی فرانک بانوی عزیزو مهربونم ‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد