” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

161-لیست کارهای من

دارم به این فکر میکنم چجوری دو هفته توی کرمان بمونم در حالی که از بیکاری دارم میپلاسم ! 

اره عزیزم جدیدا از بیکاری میپلاسن =)))

ینی هیچ گزینه ای نیست ها .. فقط میتونم زبان بخونم ، کتاب شعر و کتاب یاقوت کبود رو از توی گوشیم بخونم .

لپ تاپو روشن کنم ، و وقتی برای هزارمین بار دیدم هیچی نداره ، روش بالا بیارم و ببندمش ! 

توی وبلاگ و تلگرام بنویسم . با بچه ها چت کنم ! 

مزاحم نوامیس مردم بشم =))) حیف که پسر نیستم حیف! 

بعد اتفاقا یه عالمه کاغذ دارم که میتونم تمرین طراحی کنم ‌‌.

برم اینستا بگم هوووق بعد بیام بیرون .

یا اینکه برم از ماهواره انیمیشن ببینم . اینم خوبه ...

خب من میرم یکی از ایم کارا رو انجام بدم فعلا .

نظرات 3 + ارسال نظر

گیم آو ترونز از یکی بگیر نگاه کن! :|

از کی بگیر از کی : |||

گیم آو ترونز دانلود کن بشین ببین :|

این گزینه رو خط بزن.
کارت بانکیم جواب نمیده نت بگیرم .
گزینه بعدی؟

Beny20 یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 16:23 http://beny20.blogsky.com

حالا آخر ندونستیم که سرگرمی داری یا نه :o

ولی خدایی توی کانالت یه مسابقه ای چیزی هم بذار ،
دلم خیلی واسه جایزه تنگه :)

ندارم =((((((

آقا من آه نداره با ناله سودا کنم .
(درست گفتم )؟؟؟
جایزه چی مثلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد