” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

167-حساسیت فصلی

مسئله اینجاست که من حساسیت دارم . البته نمیدونم به چی ولی این حساسیتی که ازش حرف میزنم ، صبح ها خیلی بیشتر میشه. تصور کنین صبح تا چشاتونو باز میکنید و تا بدنتون میفهمه که بیدار شدین ، شروع میکنین به عطسه زدن ! 

حالا فکر کنین دستمالم کنارتون نباشه ‌.. بعد آب دماغ همینجوری ... نگم دیگه =)))) من اصولا دستمال کنارم میذارم از شب قبل.

خلاااااصه اینقد این حساسیت زیاده که من دمااغم همش میخاره.بعد همش دماغمو میگیرم و چپو راستش میکنم تا خارشش بره ولی نمیره ! 

الانم داغانم ، داغااااان ... 

تو کانالم یه وویسی هس با عنوان انواع عطسه. خیلی باحاله.

الان که دقت میکنم خودم مدل گرگی عطسه میکنم =)))

یا آبجیمم که عطسه میکنه رگباری میزنه =)))) 

خودمم گاهی اینقد پشت سر هم عطسه میکنم که بعدش تمام توانم میره . هر لحظه ممکنه بیوفتم :/// 

خوش بحالتون حساسیت ندارین .


نظرات 3 + ارسال نظر
Beny20 جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 12:05 http://beny20.blogsky.com

سلام ، برا حساسیت اینجوری نخوبه هاا ،
خودت هم خیلی اذیت میشی ،
راه زیاد دارااا ، یه فکری واسش کن خوو ..
.
.
.
خخخخ حالا من فقط یه چیزی واسم عجیبه ،
چرا اینجوری فکر کردی ؟ چه‌جوری دلت اومد ؟
.
.
تازه من که هنوز رفتارهای گیر و لجبازی هامو ندیدی ،
ب نظرم اگه ببینی کار به کشتن برسه :/ منو می کُشی ..

برای حساسیت اینجوری نخوبه ها یعنی چی ؟؟؟؟؟
اصن نفهمیدم چی گفتی.

خیلی راحت دلم اومد.اوه اوه لنگه خودمی !
ولی خب دستم بت نمیرسه فعلا از زندگی لذت ببر

محسن ازدنیای دوست داشتنی پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 17:37 http://mohsenbak2.blogsky.com/

ضمن ابراز تاسف بابت تحمل شرایط حساسیت، خدمتون عرض کنم که اگه خیال کردی الان ما وسوسه میشیم برای شنیدن وویس انواع عطسه بریم تو کانال حیالی باطل بوده ما پا نمیزاریم گروهای تلگرامی :|

خب ضرر کردی چون خیلی بامزه س‌.
میتونی بری گوشش بدی ولی جوین نشی !!
ببین راه حل زیاده ..

فرانک پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 15:35 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

پسر منم حساسیتش بالاست....
از همون اول دارو مصرف میکرد.....
خیلی بده...

اخی عزییززم .. من دارو مصرف نمیکنم .از قرص و دارو خوشم نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد