” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

بی عنوان.

من هم دوست دارم دانشگاه ازاد کرمان باشم هم اینکه دانشگاه ملی قبول بشم :/// خیلی مسخره م میدونم :|||

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 01:57 http://beny20.blogsky.com

:) قشنگ معلومه ها ببین در چه حد تیک زدی؟ :o
.
.
اردبیل که استغفرلا شبیه بهشته
خیلی زیبایی داره ..
اراک هم رفیتم ماشین خراب شد و یکی هم مریض شد
کلن مسافرت داغونی بود :/

کرمان هم میام ‌ـ اینو صد درصد توی برنامه ام دارم ..
ولی خب حداقل باید دو هفته واسش خالی کنم ـ
که فعلا امکانش نیس ...

توام این شیرازو حتما بیا خیلی خوبه ..
فردا چه لذتی ببرم من :)

وای اره فوق العاده س.
اراااک‌..بعید میدونم رفته باشم..اکثر شهرای ایرانو‌ رفتم.ولی بعضیاش تو بچگی.
خوش بگذرع بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد