” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

169-کصافط کاری

وای من چرا حرفم نمیاد :/// 

یکم از کصافط کاریای دوراندجاهلیتم بگم براتون .

یادمه هنوز گوشی اندروید وارد بازار نشده بود.نمیدونم شایدم شده بود ولی من نداشتم .ولی عوضش گوشی سونی اریکسون داشتم .تازه اونم مال مامانم بود که بهم داده بود .

یه سیم جدید گرفته بودم و باهاش بقیه رو سرکار میذاشتم.میدونین دیگه اون موقع ها این کارا تو بورس بود هه هه. خلاصه گفتم بیام سر به سر عمو کوچیکه بذارم .

عمو کوچیکه اون زمون خیلی دوس دختر داش ! اصن یه چیزی میگم .. گفتم این گزینه خوبیه برای سرکار گذاشتن.

با اون شماره ناشناس شروع کردم بهش اس دادن.دیگه من و عمو جان باهم آشنا شدیم . 

عموجان خودشونو شایان معرفی کردن . که فقط یدونه خواهر داشتن بنام عسل =)))    ( زاااارت)

دیگه بقیه خواهر برادرا رو به رسمیت نشناختن =)))

بابامو ، عموهامو و اون یکی عمه مو ، لک لکا آوردن !

خلاصه ینی کارمون این بود بهم اس بدیم . تازه یه شب زنگ زد .

منم گوشیو برداشتم و با صدایی که از ته چاه میومد گفتم مامان و بابام خوابن نمیتونم بلند حرف بزنم.اونم خودش یه جای شلوغ بود.بنابراین تمام عوامل دست به دست هم دادن که من رسوا نشم =))) خیلی شیک باهم حرف زدیم بعدم گوشیو قط کردیم.

خودم میدونم چقد پلید بودم لازم به یادآوری نیس.

خلاصه چند روز به همین منوال کذشت دیدم اوه اوضاع داره خیط میشه پسر مردم وابسته نشه یه وقت =)))

دیگه لو دادم که دارم سرکارت میذارم .. آخرشم خودمو معرفی کردم . . ‌. اینم از کصافط کاریای من یوهاهاهاا ..

سوز داره توسط یه عدد فنچ سرکار گذاشته بشی ‌.سوز نداره؟

=))))


تا کصافط کاری های بعدی خدانگهدار


نظرات 7 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 01:39 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من اول عاشق توام عزیزم....
تو دوست جون جونی منی...
تازه پرسپلیسیم نیستی

عشقمییییی فرانک بانو جان..
بله آپشن پرسپولیسی بودنو ندارم بعلهههه !!!

فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:56 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خدایی دوستش دارم..
اگه پرسپلیسی نمیبود که خیلی خیلی دوست میداشتم....
بیاد ببیته ازش تعریف کردم!!!!
باز بگه فرانک بده!!!

اقا من حسودیم شد !!!!

چه وضعیتیه آخه یه نفرم منو دوس داشته باشه :/

فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:41 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اسم به این قشنگی دارم یعنی حیف نیست با عمه زشت بشه؟؟؟؟؟

نه جدی از بس از عمه ها بد گفته شده ادم حس خوبی بهش دست نمیده.واقعا اگه بگم عمه فرانک گند میزنم به اسمت !‌
بنابراین سکوت میکنم چون دوستت دارم.
دختر بدی بشی بهت میگم عمه فرانک

فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:36 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

بنده خدا....
من که تا یه ماه یادش بیفتم میخندم....


این بنیامین خیلی بچه پروئه!!!!(الان میخونه میاد وبم دست به یقه میشیم)
بنیامین خیلی پسر خوبیه...دوست خوبیه برام...خیلی آقاست....ولی پرسپلیسیه دیگه....
اون پست میزاره و من حرص میخورم و باهاش قهر میکنم....!!!
فعلا تیمم عقبه حرفی ندارم

دوران جاهلیت اینجوری کصافط کاری میکردم یادش بخیر =))))

واااهااای من ، تو و بنیامینو‌ میبینم که چجوری باهم کل کل میکنین ینی میترکم از خنده !
باهاش قهر نکن گناه داره.خیلی مسالمت آمیز باهم کنار بیایین . لازم به گیس و گیس کشی نیس =)))

فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:11 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خیلی باحال بود...
دعوات نکرد؟؟؟

نه بابا دعوا چرا =))))
یه پدرسگی گفت و خندید

قطعن زنش از اون انبوه دوسدخترا نیس :)

نه نیس =)))

عموی کوچیکت مستحق مرگ دردناکه :)

نههههه..خدا نکنه خیلی مهربونه.
تازه الان زن و‌بچه هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد