” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

172-هان ؟؟؟

اگه یه نفر کامنت زده ولی اسم وبلاگشو ننوشته ینی نمیخواد توسط من خونده بشه ! ؟

بعد اگه من بگم وبلاگشو نامحسوس میخونم خیلی کار بدی کردم؟

الان احساس گناه میکنم که از اول تا آخر وبلاگشو خوندم.

مخاطب مورد نظر اگه میدونی منظورم با توعه بیا منو از سردرگمی نجات بده=)))

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 01:20 http://beny20.blogsky.com

هههه اصلا احساس گناه‌ نکن ، حلاله :o
.
.
ن باووو من هیچ‌وقت آدمه رفتن نیستم ،
و‌ اصولا از خداحافظی و اینام بدم میاد ،
حالا ـ حالا ها هستم در خدمتتون ، دی ...
.
.
پشت بوم اصلا غوغاس ، دیشب هم بالا خوابیدم ..
اینجا که خیلی عالیه مشکلی هم نداره ..
درکل خودم به شخصه به شب خیلی ارادت خاصی دارم :)

حل شد =))))

خب خوبه چون منم از همین مدلام =)))
با وبلاگ پیر میشم اخرش!

برای پسرا خوبه پشت بوم !! بعد تازه خونه ما آپارتمانیه تصور کن :/// اصن هیج جوره نمیشه

Leyli دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 20:57

آدمای زیادی نیستن که واست کامنت گذاشته باشن و آدرس وبلاگشونُ‌واست نذاشته باشن...
اساسا یه مشت وبلاگ‌نویس دارن وبلاگای همدیگرُ می‌خونن...
کسی از این محدوده خارج نیست...

این بده یا خوبه ؟؟؟

ولی لیلی کاملا ملتفت شدم :)

sepidar دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 14:46 http://aseman97.blogsky.com

مخاطب مورد نظر زودتر بیا جواب دوستمونو بده:))
ولی فکر نکنم کسی از این قضیه ناراحت شه
یعنی منم گاهی پیش میاد یه وبلاگو بخونم براش نظر هم بذارم تا یه مدت مدیدی ولی آدرس ندم
اصلا ناراحتی نداره که:)

ینی نباید عذاب وجدان بگیرم ؟
ینی نفس عمیق بکشم ؟؟؟
اوووم خب امیدوارم اینطور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد