” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

178-چرا مینویسیم؟

تو کانالم یه چیزی نوشتم بعد یه دختره (زن) از کانالم لفت داد . بعد خب گفتم طوری نیس لابد خوشش نیومده .بعد رفتم کانالش دیدم منو ریموو کرده ://// واقعا چرا آخه =)))

حالا کانالشم خیلی چرت بودا اصن چیز خاصی نمینوشت! هی خودم میخواستم لفت بدم ولی اینکه ریمووم کرد تا ناکجا آبادم سوخت =))) اصن فرصت نداد ببینم چی به چیه . خب واقعا بی دلیل بود .

شایدم چون نوشتم چس حلزون بهش برخورد . هان؟ 


بعد موضوع دیگه اینکه من اصن دوس ندارم کسی طی رودروایسی منو بخونه . یا بیاد تو کانال جوین بشه یا حتی اینجا چون براش کامنت گذاشتم ، احساس کنه که حالا باید اونم بیاد بخونه و کامنت بزنه و ... اصن اون دوران گذشت . یه دورانی بود لینک و لینک بازی بود . تعداد کامنتا و بازدید مهم بود .الان کسی به این چیزا توجه نمیکنه.چون اصن وبلاگ رفته ته لیست ‌.مثه یاهو مسنجر و اینجور چیزا .. اینا رفتن قعر جدول =)))

الان اینجوریه که حس نوشتن که بیاد آدم مینویسه.

من اگه چیزیم نوشتم برای بیان حال خودم بوده یا خاطره ، روزمره یا هرچیزی ! من حتی قبل از اینکه تو وبلاگ و کانال بنویسم ، تو نوت گوشیم مینوشتم .آدم همیشه یه جایی رو داره برای نوشتن .


اینجور مواقع ممکنه یکی از نوشته هات ، گاها از شخصیتت خوشش بیاد و دنبالت کنه.هر روز چک کنه تا ببینه حالا امروز چی نوشتی. یجور هیجان هم داره . من تقریبا کانال سه چهار نفرو هر روز دنبال میکنم . حالا شاید کامنت نزنم ولی حتما میخونم ‌.خب این بنظرم ارزشش خیلی بیشتره.


در نتیجه عزیزانم ، یارانم ، همراهانم دوست داشتین بخونین.دوست نداشتین فدا سرتون . ولی من هنوز تو کف اونم که ریمووم کرد... خدایا خدایا ‌.


نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 01:34 http://beny20.blogsky.com

:)
یا یه مسابقه توی کانالت بذار
و جایزش رو بده به من
و یا اگه میگی نه ..
منم دیگه از کانالت میرم ...

واقعا ازت انتظار نداشتم ـ
بگی برو به درک :/

=))) خداااایا .. بابا بیا همینجوری دستی یه جایزه ای چیزی بهت میدم.پاتو از روی گلوم بردار =))))

محسن از دنیای دوست داشتنی سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 13:40

همچییی میگه دوران اونا گذشت انگار از سال 85 وبلاگ مینوشته و تو یاهو مسنجر buzz میزده! :|
آقا هرچی بیای از کانال تلگرامت بگی فایده نداره ما نمیایم عضو شیم :|
بعد چس حلزون فوحشه؟!!

از ۸۵ نه ولی از ۸۹_۹۰ وبلاگ داشتم ‌. آقا چرا میزنی تو ذوقم آخه =)))) بابا من کی گفتم عضو شی آخه مؤمن =))))
نه گفتم نتم اندازه چس حلزونه بعد لفت داد .
نمیدونم چه سنخیتی با چس حلزون داشت که بهش برخورد =)))

فرانک سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 02:05 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

کدوم چس حلزونی عروس منو ناراحت کرده؟؟؟؟؟

فرانک بانو جان میبینی با من چیکار میکنن:))))
مادرشوهر عزیزم ؟ شوهر جانِ آیندم حالش خوبه ؟ اذیت که نمیکنه ؟؟؟
دلم ضعف رفته براش =(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد