” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

من حساسیت نداشتم . من یهو تب کردم . یهو خندیدم. یهو گریه کردم

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 01:22 http://beny20.blogsky.com

چی شده هنگ کردی :/
بگو شاید بتونم کمکت کنم خووو عە ..
.
.
آهنگ های معروف یکیش همون با چاووشی خونده
اسمش هس قاتل حرفه ای ...
باز یه آهنگ دیگه داره الهی بمیری میگه بعد
وسط هاش میگه نمیری .. و اینم قشنگه :)

ن ممنون از کسی کاری ساخته نیست =(

احتمالا دانلود کنم گوشش بدم.ببینم چجوری بوده.ممنون

تو همونی هستی که میگفتی اویی بیاین پست بزارین همش اینجا بودی حالا ناپیدا شدی :|

کلاسام شروع شده کمتر میام

چته؟

چیزیم نیس :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد