” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

رفت دل من رفت

بله بله ؟؟؟؟ 

فرانک وبلاگشو پاک کرده ؟ چشمم روشن من میدونسم آخرش اینکارو میکنه ! حالا از کجا پیداش کنم =(

بعد من عاشق پسرش بودم . خودش رفت هیچی ! الان پسرشم گم کردم . پسرش خیلی گوگولی بود . من قرار بود عروسش بشم =(((  ای خداااا


من از همین روزا میترسیدم فرانک از همین روزا !! که هی بگی عروسم عروسم آخرش دست پسرتو بگیری و بری ! 


امیدوارم بیای اینجا رو بخونی..


پ ن : پسر فرانک بانو همش یکسالو نیمِ :))

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 14:30

سلام ثنا جونم
منو ببخش دوست خوبم
تو بهترین دوست دنیایی
از روزی که وب نویسی رو شروع کردم حس میکردم یه نفر آشنا هست که داره وبم رو میخونه
و فهمیدم کی بوده ،پسر داییم، انگار آدم هرچی درس خونده تر و باسوادتر باشه بدبخت تره، مثل پسر دایی من
واسه همین آدرس وبلاگمو عوض کردم عشقم....

بهههه سلااام فرانک بانوی خودم.میدونسم میای.عزیزمی.

واااااای نهههه !!! جدی جدی میخوند ؟ از کجا فهمید تویی یا اینکه چجور فهمیدی پسر داییته :///

ای بابا چه بد.ادرس وبلاگتم جایی ننویس ممکنه از وبلاگای بقیه پیدات کنه.اینجا هم اسایش نداریم =))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد