” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

روزمرگی

بدترین اتفاقی که میتونه تو زندگی یک نفر رخ بده اینه که دچار روزمرگی بشه .من هم ..

منم دچار روزمرگی شدم.احساس میکنم باید پرواز کنم برم جایی دیگه ، پرواز کنم ، کشف کنم ، زندگی کنم .

میدونم که میدونین زندگی فقط این نیست . اینکه صبحا بیدار شی اگه شاغلی بری سر کار ، بعد برگردی و اگه دلت خواست بری یه مهمونی کسل کننده یا اگه دانشجویی صبحا بیدار شی بری تا عصر کلاس و بعد .. بخوری ، بخوابی ، بیاشامی ! اسم اینُ میشه گذاشت زندگی ؟ نه واقعا زندگی یه چیزی‌فراتر از اینه ...

خدا مارو بخاطر این کارای دم دستی نیافریده ..

چجوری کشفش کنم که بفهمم چرا اومدم تو این جهان ؟ اصن قراره چیکار کنم .. از دست خودم عصبانیم .

دلم میخواد پنج سال دیگه بگم ایول چه تغییری کردی ثنا ..

ولی الان که اینجام نمیتونم نسبت به پنج سال گذشته م بگم وای چه تغییری کردی .. چه همه کار برای زندگیت انجام دادی ..


شما نسبت به پنج سال گذشتتون چه پیشرفت هایی کردین؟

اگه مثه من چیزیو ندارین که دستتونو بگیره یه فکری به حال خودتون بکنین =))

نظرات 3 + ارسال نظر
Beny20 یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 01:02 http://beny20.blogsky.com

باید توی زندگیت یه تغییرات عمیقی ایجاد کنی ...

از امروز شروع کردم بنیامین .طبق برنامه=))

دکمه چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 18:17 http://dok-meh.blogsky.com

خیلی چیزا تو این 5 سال عوض شده. خیلی چیزا یاد گرفتم. خیلی زمین خوردم و دوباره پا شدم... درجا زدم... خفه شدم... تا افسردگی رفتم و همون موقع ها می جنگیدم... من برای غمگین بودن آفریده نشدم... من برای عشق ورزیدن و شاد بودن آقریده شدم....

کتاب بخون. کتابای خوب بخون... اگه شرایطشو داری برو یه کلاس ثبت نام کن که از این حال و هوا در بیای

اتفاقا کتاب میخونم ، با وجود اینکه تو خوابگام فیلم میبینم ..منم زمین خوردم ، بلند شدم . نذاشتم حالم بد باشه . اما بازم فکر میکنم باید کارای مهم تری انجام بدم

فرانک چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 17:57 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام
منم چندروز پیشا اینطوری شده بودم
نتونستم کشف کنم

سلام عشقو ...
باهم کشفش میکنیم فرانک نگرااان نباش =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد