” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

پسر داغان

یه پسره مشهدی توی دانشگاه زاهدان هست که خیلی وقتا پیش منو فالو کرده بود . همون موقع ها یبار از طریق اینستا بهم گفت بیا دانشگاه ببینمت .. نرفتم .

هرچی گفت بیا و فلان نرفتم . اون ماجرا گذشت و تموم شد تا الان.

اهان راستی بگم من زیاد دانشگاه میرفتم ، یبار این پسره رو دیدم.خیلی بور و خوش قد و‌ بالا ..ولی خب اون منو ندید.

امروز دیدم استوری گذاشته و گفته فیلم conjuring خیلی ترسناک بود انصافا ..

Reply کردم گفتم کجاش ترسناک بود ؟ :| (واقعا ما نترسیدیم)

گفتم تازه با کلی خوراکی و تخمه و کیک و فلان و چراغ روشن داری میبینی میگی ترسناکه ؟

گفت اونا رو‌برای کلاسش گذاشتم =))) وگرنه دانشجوام و‌ ذخیره یک ماهمه خخخخ..

بعد یادش اومد من همونی م که خیلی وقت پیش گفته بود بیا ببینمت و من نرفتم .

دوباره گفت بیا ببینمت ، چقد ناز میکنی و فلان .

تا تونست اصرار کرد بعد دید نتیجه نمیده فوشم داد بلاکم کرد :|||||| نمیفهمم یه آدم چطور میتونه به این درجه از شخصیت داغون برسه و یکم برای خودش شخصیت قائل نباشه که وقتی یه خانوم به درخواستش جواب منفی میده ، در کمال احترام بپذیره و‌ بره . . حالا ببین فوشم خوردم :/

شما بگین من دلمو به چی خوش کنم دیگه ..

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 14:00 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام غرغرو
از وقتی دانشجو شدی لوووس شدیا دختر.......
چه بی ادب بوده یارو......
بزن لهش کن عنترو

چرا همه بمن میگین غرغروو :||||
دست به یکی کردین ؟ مگه از قبل همین نبودم‌؟ :|||

Beny20 سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 01:35 http://beny20.blogsky.com

اینجور آدما رو بگو مشکل مغزی دارن و تموم ،
خودتو زیاد درگیرشون نکن :)
.
.
و اینکه ممنونم صادقانه نوشتی
ولی خب دیدی که همیشه خیلی چیزا
به ظاهر معلوم نمیشه ..
شاید اونی که بدترین به نظر بیاد هم
در اصل خودمونی باشه √

تا حالا کسی با من همچین کاری نکرده بود :)

آره واقعا صادقانه نوشتم. اون مال زمانی بود که نمیشناختمت .

هوممم...اون روزی که تو رسانه ها خوندی یه قاتل زنجیره ای گرفتن که پسرای ولو فحش ده دختر بازو میکشته بدون اون منم. :)

میشه اسم و فامیل این پسرِ ولِ فوش ده و دختر بازُ بهت بدم از ریشه نابودش کنی ؟؟؟؟ پلیز پلیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد