” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

میلی در بلاد کفر =)))

امروز wonder woman رو دانلود کردم و دارم فکر میکنم مگه‌چی دانلود کردم که نتم اینقد زود تموم شد ! 

فقط یه گیگ و خورده ای مونده . خب مهم نیس !

دیروز مامان و خالم اومدن دنبالم و‌رفتیم خونه خالم.شبش هم رفتیم بیرون دور دور و شام خوردیم .خوش گذشت .

اما احساس میکنم بعضی وقتا در کنار خونواده بودن برام سخت میشه :||| 

شاید خیلی مسخره به نظر برسه اما حقیقت داره .درست وقتی دارم سعی میکنم در نبود خونواده چجوری گلیممو از آب بکشم بیرون یهو دوباره برمیگردم به آغوش خانواده و تبدیل میشم به همون دختر لوس سابق :|  . من شخصیت خیلی حساس و شکننده ای دارم و اگه تنشی ایجاد بشه خیلی داغون میشم .پس بنابراین برای دیگران یکم عجیبه که چطور سر چیزای الکی خودمو اذیت میکنم .

خب نمیدونم گفتم یا نه ولی من توی خونه و در جوار خانواده کار خاصی نمیکنم . و همیشه این خونواده ی منن که کارامو راست و‌ ریست میکنن و من فقط بهره برداری میکنم =)))))

بگذریم ..

دیشب بعد از دور دور اومدیم خونه خودمون . ساعتای یازده و نیم ، همین حدودا بود که میلاد از آمریکا بهم زنگ زد .

نزدیک دو ساعت باهم حرف زدیم . 

مامانم بار اولی که اومد تو اتاقم با تهدید گفت یکسااااعته داری حرف میزنی ! 

وقتی گفتم دارم با میلاد حرف میزنم لبخندی زد و گفت آهان بعد رفت .و از اون یکساعت ، به اندازه یکساعت دیگه هم حرف زدیم ولی مامان معترض نشد =))))

تازه بعد از قط کردن تلفن رفتم برای مامانم تعریف کردم که چه گفتیم .

خداروشکر میلی خونه پیدا کرده و برای شغل هم تا یک هفته دیگه معلوم میشه .تازه امروز قراره بهم خبر بده .چون امروز قراره بره خونه خودش .

خیلی براش خوشحالم و دلم کلی براش تنگ شده . میگم بابا دوست دختر پیداااا کن دیگهههه =)))

نظرات 1 + ارسال نظر
Beny20 جمعه 26 آبان 1396 ساعت 22:50 http://beny20.blogsky.com

من دوستم رفته بود یه کشور خارجی
یعنی هر روز جوون تر میشد :)

اول اینکه ثنا ببین کلن چ بخوان چ نخوان
دوست دختر دوست زن همچی گیرشون میاد
و از نظر تنوع و خوشحالی بسیار دارن ...

بله که جوون تر میشن =))) چرا نشن ؟

اول اینکه رو گفتی ..
دوم اینکه رو یادت رفت بگی ..

سوم اینکه رو من میگم . میلاد کلا خجالتیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد