” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

چنل من

توی کانال من اکثرن اشنا هستن .. دوستام ، آبجیم ، یکی از خاله هام و ... فقط چند نفر هستن که اصلاااا نمیشناسمشون .تا حالا حرف نزدم باهاشون.

خب برای من مهم نیست اونایی که غریبه هستن توی کانالم جوین بشن .ولی دوست دارم اونایی که میشناسم رو خودم انتخاب کنم .

خودم تصمیم بگیرم که باشن یا نه ! 

بچه ها متوجه این حساسیت من نیستن .. 

متنای کانالو فوروارد میکنن و شخص مذکور میخونه . میخواد جوین بشه .یه وقتایی هم جوین نمیشه فقط میاد میخونه و میره و هی چک میکنه .

یا یه وقتایی جلوی یکی از دهنشون میپره که فلانی چنل داره .میشینن باهم میخونن .

اینا منو اذیت میکنه .بنابراین تو کانال دیگه راحت نیستم چون میدونم اونایی ک نمیخوام منو بخونن ، میخونن .

و چون جوین نمیشن بیشتر ناراحتم میکنه.چون میدونم یواشکی میان میخونن .مثلا من با پسرخاله ی فاطمه هیچ صنمی(؟) ندارم فقط توی یک دانشگاهیم .ولی فاطمه متنی رو براش فوروارد کرد اونم خواست که عضو چنل بشه..منم قبول کردم .

ولی خب قبلا توی کانالم راجب ممدچلغوز گفتم که اینجوری لقب گذاشتیم روش .ممدچلغوز دوست ِ پسرخاله فاطمه س .

خب اینجور سوتی هایی میدیم دیگه .منم که یادم نمیمونه که چی گفتم یا کی گفتم ! 

خلاصه که ...نمیدونم‌چطوری منظورمو برسونم که دلم نمیخواد از دوستای دیگه کسی باشه تو چنل . اگه میخواستم میگفتم .

نظرات 1 + ارسال نظر
Leyli شنبه 2 دی 1396 ساعت 15:26

این یعنی این که بیشتر تو وبلاگت می‌نویسی؟ (از این لبخند گشاد و شیطونیا:))) )

احسنتتتتت به تو :)))))
بازگشت همه به سوی وبلااااگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد