” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

امید به تغییر

اکثر کشور ها نسبت به پنج سال گذشته شون پیشرفت های قابل توجهی داشتن که قابل باور نیست ... ولی ما به جایی رسیدیم که  آرزومون برگشتن به چهل سال پیشه :/


من‌ سیاسی نیستم اما بین آدم های بی نهایت سیاسی بزرگ شدم ، رشد کردم و فهمیدم مخالفان این حکومت فقط تنها خواسته شون اینه که عده ای با نقاب اسلام ، اینقدر حق مردم رو‌ ضایع نکنند ..

اینقدر مردم رو‌در تنگنا قرار ندن و‌ مشکلات اشتغال و‌ اقصاد رو روی سر این مردم ستمدیده آوار نکنن .

و چقدر حق میدم .. و امان  ، امان از این یقه بسته‌ها و ذهن خفته های بیمار .. اگه پیگیر بوده باشین با یکیشون چند وقت پیش به شدت درگیر شدم ..

اینقدر این ادم ها در تلفیق کردن دینُ سیاست مهارت دارند که از این حجم از وقاحت جا میخورید ..‌نمیدونم چیشد که‌ این دو مسئله ی بی ربط رو‌، به هم ربط دادن که بالاخره اعتقادات مردم رو به بازی گرفتن.. فقط خدا پشت و پناه این مردم باشه فقط خدا ..


پ ن : یه سری حرفها ازینکه ریشه ی تظاهرات در چی بوده و چجور بوده هست ولی اهمیت نداره و تنها موضوع مهم اینه که شعله های امید در دل مردم روشن شد . امید به تغییر ..  :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد