” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

قر و قاطی

موقع خوندن جزوه ازمایشگاه سعی کردم به زور مطالبو به خورد مغزم بدم .نه اینکه مغزم ممانعتی داشته باشه ها .. نع ! 

ولی لازم بود یکم‌بیشتر حواسش سمت درس باشه .

نمیدونم توی خوابگاه های شهر های دیگه هم این موارد پیدا میشه ، که عده ای دست به دزدی بزنن یا نه .

این دومین باره که دمپایی های منو میدزدن :||

دفعه‌اول پیداش کردم ولی این دفعه اصلا دنبالش نگشتم ..

نمیدونم چه مشکلی با دمپایی های قرمز و گوگولی من دارن که از بین اون همه ، فقط از منو برداشتن :/

امروز بچه ها (بندری ها) شامی درست کردن که از فرق سرم تا نوک پام داره میسوزه ..‌کلا دست به فلفلشون عالیه .

امروز‌ خوابایی بی نهایت عجیب غریب و حتی مثبت هجده دیدم . . الان نمیدونم واقعا چرا اونقدر سحر و جادو تو خوابم بود ..

یعنی یه هاگوارتز به تمام معنا بود . 

همین دیگه . یه دونه ازون‌قند شکناتون معرفی کنین مام بریم تلگرام دیگه .. تف با سایفون اصن :))


نظرات 2 + ارسال نظر
هژار پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 11:21 http://hazhaar.blogfa.com

دزدیدن دمپایی که همه جا عادیه. اصلا یه قانون داریم که میگه دمپایی نه به وجود میاد و نه از بین میره، فقط از اتاقی به اتاق دیگه منتقل میشه.
با تکیه بر این قانون با خیال راحت می تونی از اتاقای دیگه دمپایی ببری، بدون اینکه دزدی حساب بشه :/

باید دنبال دمپایی با شماره پای خودم بگردم ..
تازه دمپایی باید خوشگلم باشه .

Leyli سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 05:48

درباب قندشکن اوکی باید عرض کنم از lanter استفاده کنی :))))
تو خوابگاه ما لپ‌تاپ ملتُ دزدیدن...

فعلا از قندشکن snap VPN استفاده میکنم که خوبه‌.دیشب دانلودش کردم :)) اینم خراب بشه میرم سراغ lanter
اوه ! برم دستشونو ببوسم که به دمپایی کفایت میکنن .. آخی :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد