” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

شب اول قبر :|

اشتباهی رفتن برام بجا کوپه چهار تخت ، کوپه شیش تخت گرفتن .حالا این قطارا فوق العاده بد هستن . من خودم تا حالا نرفتم و ندیدم اما شنیده م که خیلی داغونن .ولی نمیدونم چطور مامانم روی بلیطو نگاه نکرده و حواسش نبوده .اخه همیشه چهار تخت میدادن مامانمم فکر میکرد اینم چهار تخته س .

منم بعد چند ساعت روی بلیطو نگاه کردم دیدم نوشته سالن شیش نفری :/

ولی خب میدونم که مثه قبر میمونه .میدونم قراره بیش از هشت ساعت توی قطار حس‌ و حال قبرو تجربه کنم . روی تخت میخوابم و تصور میکنم دارن روم خاک میریزن .


نظرات 4 + ارسال نظر
beny20 دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 22:47 http://beny20.blogsky.com

خخخخ سام دیشب از دست ما فراز کرد ..

مطمئن بودم این کارو میکنه :))

beny20 دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 18:23

پست جدید نذاریاااا ، نخوبه :/ آفرین ..

میذارم به امید خدا :)))

beny20 شنبه 23 دی 1396 ساعت 01:52 http://beny20.blogsky.com

این قالب وبلاگت نمیشه شکلک بذارم ،
خیلی شکنجه بدیه ..
وجدانن برا روحیه‌ خودتم شده قالبتو تغییر بده .. اه ..
.
.
.
خخخخ
خب ببین آدم همچیو باید تجربه کنه ،
خودت ک انشاالله 120 سال هم بیشتر عمر کنی ،
ولی اگه یه روز‌ مُردم ، اونوقت تو می دونی ،
که چه جای تنگ و بدی دارن خاکم می کنن ... هعی ..
.
.
دختره بخوام بگم تاعروسی تموم شد چه‌کارای می کرد ،
و‌ اومد میز کناری ما نشست چه حرفای میزد ،
پهن زمین میشی از خنده ،
فقط همین رو‌ بدون نیتم بد نبود ،
رو‌چشه‌خواهری نگاش می کردم ..

هاهاها شاید فکری به حالش بکنم .
خدا نکنه انشالله تو ام سالم باشی همیشه :)

بابااااااااام چش خواهریییی؟؟؟ لاااابددد ... :))))

Leyli جمعه 22 دی 1396 ساعت 18:06 http://silenceofawhisper.blogsky.com

عزیزمممم...
غصه نخور...

باوشهههه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد