” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

ازدواج چیست؟

تو اتاق نشسته بودیم یهو یکی در اتاقمونو زد . یه خانوم محجبه بود . ازم اجازه خواست که میتونم وقتتونو بگیرم .

من خیلی تعجب کرده بودم .گفتیم بفرمایید . 

اومد نشست . گفت من مشاورم !

پرسیدم مشاور چی ؟ گفت مشاور همه چی :|

نشست از ازدواج و این موارد برامون گفت . چیزایی بود که خودمون میدونستیم ولی لازم بود از زبون یک مشاور بشنویم .

حرفاش خوب بود .ولی خب یادم رفت بهش بگم این دوره زمونه پسرا ، دختر پلنگ میخوان .  ما معمولیارو  کسی نمیخواد .

حتما باید دماغت عملی باشه و ابروهات هاشور و لبا فلان مدل ..

یعنی حتی یک ذره امید به پسرای این دوره زمونه ندارم .دور از جون همتون اصلا .. 

پسر خوبم هست ولی خیلی کمه . بعد یکمم از احکام گفت .

خلاصه آره رفقا .. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد