” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

بمن اعتماد کنید ...

رفیق ما تازه رل زده .داشت میرفت یجایی گفت تو جواب مهرزادو بده .. فقط چرتو پرت ننویسی که میکشمت!

منم تا جایی که تونستم از طرف دوستم قربون صدقه یارو رفتم =))))) بیاد ببینه فوش بارونم میکنه .

کلا چند روز بیشتر نیس که رل زدن.

نتیجه ی اعتماد به من همینه ‌‌.. پاسخگوی دوست پسران شما هستم هارهارهار :))

حالا جالب اینجائه که وقتی داشتم اون جملاتو برای مهرزاد مینوشتم از خنده غش کرده بودم -.-

چرا غش کردم از خنده ؟ بنظرم خیلی چیپ و مسخره بود .

یعنی من بهش گفتم دوستت دارم . اون الان باور داره که این حرف از طرف فاطمه بوده . میخوام بگم اینقد دم دستی و بیخود شده این جمله .

خلاصه دلتونو به یه دوستت دارم خوش نکنین .بیایین من صدبار این جمله رو بهتون میگم بدون اینکه بهتون حسی داشته باشم .

اگه کسیو دوس دارین بهش ثابت کنین .واژه هارو ثابت کنین .

رابطه ها چیپ شده .. عشقتونو ثابت کنین هزااار بار .

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 16:11

عرض شود که، در ادامه بحث می رسیم به شعاع بحرانی برای تشکیل سیاه چاله....
خب بقیشو امتحان می گیرم

نه نه مرسی درسو حذف میکنم :))

احسان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:52

:(((

:)))
اره مباحث نسبیت عامه اینا.
هر جسمی که جرم داشته باشه تو فضا-زمان یه خمیدگی ایجاد می کنه مثل یه چاله که اجسام، حتی نور به سمتش متمایل میشن و ... که میدونی احتمالا.

وارد مباحث شیرین فیزیک میشویم :)))
میفرمودین استاد ..

احسان دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 21:27

+اره چیپ شدن رابطه ها، صرفا یه چیزی شده از رو عادت و حرفایی که گفته می شن هم از رو عادته فقط.
تو فیلمای خارجی نگاه کنی می بینی 1 سال تو رابطن، عملا زوج حساب میشن اما دوستت دارم گفتنشون، باعث میشه رابطه شون بره تو یه فاز خیلی جدی.

+بحث رابطه شد، یکی هست اینجا کلا هر پسر براش یه خمیدگی تو فضا-زمان به حساب میاد و قشنگ گیر می کنه تو طرف!
یعنی امکان نداره برسه به یه پسر و باهاش لاس نزنه!
بعد یه دوست پسر ثابت هم داره :|
بعد پسرا رو خر میکنه حمالیش رو بکنن :|

این دیگه چیپ نیست، مفت مفته.

حالا همین طرف شده همکارم تو پروژه! دعا کن از شرش خلاص شم

اره واقعا .اینقد جمله ی دم دستی شده که نمیتونی بفهمی شخصی که اینو بهت گفتم واقعا از ته دلش گفته یا از روی عادت .

چقد به کامنتت خندیدم .. خمیدگی در فضا و‌ زمان ؟؟؟ :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد