” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

103-مسافرت گند

امروز به شدت عصبانی شدم .. البته به کسی پرخاش نکردم فقط از درون داشتم منفجر میشدم

به مامان گفتم بیشتر از یک هفته اینجا نمونیم . 10 روز زیاده ..

اینجا خیلی گرمه و منم ازین بابت خیلی خیلی عصبانیم . اتاقاشون کانال کشی نداره و توی اتاقا دم پخت میشیم !

خودشونم به خاطر خاله م که استراحت مطلقه ، دائما تو هالن .

الان فقط حال منو تصور کنین که میتونم خودکشی کنم ازین بابت. 

باورتون نمیشه دارم روزها رو میشمارم . اگه یک هفته بمونیم (که نمیمونیم) فقط سه روز تا پایان مونده .

خدایا بمن صبر بده فقط دلم میخواد توی خونه مون نشسته باشم.الان ارزوم فقط همینه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد