” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

168-نتایج دانشگاه آزاد

نتیاج دانشگاه آزاد اومده =)))

فکر میکنین من رفتم نتایجو نگاه کردم ؟ هررررگز !!

اون موقع که نتایج اومده من در خواب ناز بودم . 

عه ثنا پس کی نتایجتو نگاه کرده ؟سوال خوبی بود.

شوهرخواهر عزیزم . بله خودمم نمیدونم این رمز عبورا و این چیزایی که برای دیدن نتایج لازمه رو از کجا اورده ! 

حتی حتی حتی رتبه کنکورمم میدونست !!! نگاه کرده بود.

البته تموم ثبت نام های من رو شوهر خواهرم انجام داده.طبیعیه اون وسط مسطا یه چیزایی اسکرین شات گرفته باشه =)))

حالا چی قبول شدم ؟

میکروبیولوژی - کرمان ! 

میری ؟ معلومه نع ! رشته خودم بهتره . 

شیمی دارویی  ، واحد کرمان !

از‌کجا میفهمی بهتره ؟  نمیدونم سوال بعدی ...


نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 00:13 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

تبریک عزیزم...
به سلامتی...
الان دیگه استرس کنکور تموم شد خداروشکررررر؟؟؟

نه دیگه نتایج کنکورم قهوه ای شد :///

برو خارج.اگه قصد زندگی کردن داری و عقلی در سرت هست برو خارج.برو اندونزی.هزینه هاش مناسبه ایرانی زیاده دانشگاهاش معتبره مسلمونم هستن.
اگه قصد خاصی هم نداری همینجا بمون مث بقیمون بدبخت شو

اگه پول داشتم زودتر از این حرفا میرفتم =))))
نداااارم اقااا نداااارم.
اتفاقا من قصدم خیلی خیلی خاصه .برای ارشد شاید برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد