” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

چرا تناقض؟؟؟

من معنی این تناقض های رفتاری رو نمیفهمم .. 

هرجور فکر میکنم به نتیجه ی واضحی نمیرسم که بتونم خودمو راضی کنم . .

نظرات 2 + ارسال نظر
Leyli شنبه 2 دی 1396 ساعت 08:23

ثناجان آدما تو روابطشون(نه لزوما بین دو جنس) خیلی شلخته رفتار می‌کنن...
حرفای خودشونُ نقض می‌کنن و خیلی وقتا رفتارای متناقض از خودشون نشون میدن...
این به خاطر این نیست شخصیت ناقصی دارن...
فقط به خاطر اینه که رفتار اجتماعی بلد نیستن...
تقصیری هم‌ندارن...
کسی بهشون یاد نداده...

اره لیلی جان این خیلی سخته .آدم سردرگم میشه .. ولی یه سری چیزی رو ادم با چشماش میبینه نمیدونم ..کاش موضع خودشون‌رو‌ مشخص کنن

beny20 جمعه 1 دی 1396 ساعت 22:01 http://beny20.blogsky.com

چون شخصیت ثابتی ندارن ...

نمیدونم‌چجوری با این قضیه کنار بیام .شایدم مسئله چیز دیگه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد