” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

چی به چیه ؟

پست پایینی‌ رو در حالی که‌ خوابو بیدار بودم نوشتم‌ . یعنی چشمامو باز کردم ، نوشتم ، خوابیدم :))

بعد از یه ربع چشامو باز کردم دیدم عاطی داره تو فلاسک آبجوش میریزه .. مغزم گفت بپا خیز که چایی داریم .

مثه فشنگ پا شدم نشستم . بر آورد کردم دیدم تا چایی دم میاد میتونم برم حموم . تند تند وسایل جمع کردم رفتم حموم . کلی‌زیر دوش فکر کردم .‌ اتفاقات اخیر خیلی به مغزم فشار عصبی وارد کرده . نمیدونم چطور مغزم همچین ری اکشنی نسبت به چیزهایی که از نزدیک ندیده داره نشون میده .

ولی اگه‌بخوام اعتراف کنم بخاطر کانالای خبری تلگرامه که اینقد بهم ریختم .لیدر ری استارت عملا داشت به مردم میگفت خشونت به خرج بدین .. و البته خیلی های دیگه که اون ور اب تو منزلشون نشستن خیلی تز میدن . 

و این چیزی که میبینم اینه که کار داره به جایی میکشه که مردم به خودشونم رحم نمیکنن . درسته کارد به استخونشون رسیده ولی اینکه عده ای دارن مردمو سیخک میکنن که برین خراب کنین ، به آتیش بکشین و ... بنظرم کار درستی نیست.

چی بگم دیگه ..

اره دیگه همینا ناراحتم کرده . اینکه چرا همه‌اینقد ترسیدن .چرا هیچ بازیگری هیچ خواننده ای ، هیچ کدوم ازین افراد مشهور توی فضای مجازی ری اکشنی نشون نداده .‌. کافی بود همین مسائل در مورد کشور اسلامی دیگه رخ میداد . فقط تو پیج‌ پریناز ایزدیار دیدم که پستی مرتبط با این موضوع گذاشته بود .

نمیدونم تلوزیون ندارم ، میخوام بدونم‌‌ رئیس جمهور بالاخره راجب‌این قضایا حرف زد ؟ صدا و‌سیما چی‌؟

دیگه مردم باید همو پاره پاره کنن تا یکی کاری بکنه !؟ 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد