” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

با چه کسی چت کنیم ؟

بچه ها ازم دلخور بودن که چرا ازشون خبر نمیگیرم در صورتی که این چند روز باهم حرف میزدیم .هرچند کم .اونا فکر میکنن من تلگرامم و با اونا حرف نمیزنم .گرچه بی راهم فکر نمیکنن .فقط حوصله حرف زدن ندارم..همین !

اگه شروع کنم به حرف زدن چند ساعت این حرفها طول میکشه .

مخصوصا اینکه همش چند روزه پیش خونواده م .نمیخوام اینجوری هدر بدم چیزیو .دیشب عصبانی شده بودم گرچه چیزی نگفتم .عصبانیتم بابت این بود که داشتم حرف میزدم .اون لحظات دلم نمیخواست با هیچکس چت کنم ..


نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 15:35 http://beny20.blogsky.com

به نظر من که اینکارت اشتباس ،
و تازه خیلی هم به معرفتیه ...

قرار نیست که وقتی توی جمع خانواده هستی ،
دیگه همه دوستات و عزیزاتو فراموش کنی ،
و اصلا درست نیست تا یه دو روز دلت خوشه ،
محل سگ به هیشکی نذاری ...

یادم میاد یکی از دوستام عاشق شده بود ،
دیگه با ما نمیومد بیرون ،
زنگش میزدی دیر جواب میداد ، یا اصلا جواب نمیداد ..
حدود پنج یا شش ماه گذشت تا اینا جدا شدن ،
زنگ زد گفت بنیامین دلم واست یه ذره شده ،
گفتم گوه نخور بگو چته یا حتما کارم داری یا دختره ولت کرده
اول ها انکار هم می کرد تهش گفت آره جدا شدیم :)

خلاصه اینکه بی معرفت نباش
یه دوتا پیام جواب دادن و یه سلام کردن
اونقدا که فکر می کنی سخت نیست . ایقد ادا نیو

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد