” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

کاش...


روزایی که اشک و بغض دارم نمیفهمم دارم چیکار میکنم .تنها چیزی که میخوام اینه که کاش خونه میبودم .

بعد یادم میاد هشت ساعت با خونه فاصله دارم .

بعد تر یادم میاد که شاید همین معضل هارو خونه هم میداشتم 

ولی فرقی نمیکرد .آسمون همه جا یه رنگه ..

خونه فقط یه مامان بابا هست که اینجا نیست.

وقتایی که دلم گرفته یا حس خفقان شدید دارم میرم کنار مامانم دراز میکشم .گاها راجب مسائل متفرقه باهاش حرف میزنم و حالم خوب میشه .

اینجا ولی مامانی نیست .اینجا پر از آدمای حال بهم زن و اعصاب خوردکن ئه که شمشیر از رو‌ بستن .

هرچیزی که با تصورات ذهنی من مغایر باشه حالمو بهم میزنه .

بدقولی ، بی نظمی ، دزدی ، پارتی بازی فلان فلان فلان ...

دلم ازین خوابگاه رفته .یه وقتایی برای اینکه حالم خوب بشه باید برم کنار خیابون و رفت و امد ماشینارو ببینم .

گاها پیش خودم داستان میگم از زندگی آدما ..

اینکه چی تو زندگیاشون میگذره . اصلا کجا دارن میرن با این سرعت .بعد خیال پردازی میکنم.

کاش دنیای من آدمای شادتری داشت .



نظرات 4 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 13:52

سلام جون جونی...
فدای دل تنگت بشم.....
تو هم مثل خودشون حال بهم زن شو و حالشو ببر...

فراااااااااانککک 0_0
کجا بودی تو دخترررررر .
بیاااا ببینم

احسان شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 20:20

خودت با خودت شادترین آدم باش
می بینی که اون وقت همه محو میشن
برا شاد بودن، رضایت داشتن یا.... نیاز به کسی نداری، کافیه خودت با درونت صلح کنی و شاد باشی.

درسته اما آدما نمیذارن . حال خوبتو ازت میگیرن

Leyli شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:24

ثنا ناراحته :'((

آره لیلی بانو جدیدا خیلی بی قرارم .

beny20 شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 16:16 http://beny20.blogsky.com

چته ناراحتی ، چی شده ؟

هندیه ولت کرده +_+

بنی ی ی ی امان از دست تو :)))))
آره نامرد بهم خیانت کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد