” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

دانشجوهای گرامی توجه توجه

سلام.ضمن تبریک و تهنیت بابت ورود به فصل زیبای امتحانات باید خدمتتان عارض شوم که ..


اممم باید خدمتتان عارض شوم که اگر پا دارید ، حتما کفش هم دارید .و اگر کفش ندارید ان شاالله خدا به شما ببخشد ..

ولی اگر کفش دارید بدانید و آگاه باشید که باید این ایام را از سر بگذرانید و همه چی را به کفش چپ تان بگیرید .

گرچه اکنون که دارم این خزعبلات ذهن خاک خورده ام را برای شما مینویسم از ترس امتحانی که یک ساعتو نیم دیگر دارم به خودم ..

بعله به خودم لعنت میفرستم که چرا فرجه ها را پشت گوش انداخته م و اکنون این چنین در گل مانده ام .

استرس در تمام مویرگ هایم جاریست ..

لعنت به هرچی آزمایشگاه که اندازه درس چهار واحدی از آدم انرژی میگیرد . لعنت!

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 19:47

من از استرس امتحانا و ارائه ها هیچ کاری نکردم -__-

این حرکت خداقوت داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد