” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

دیوار شیشه ای

شوهرخواهرم حکم برادر داره برام . نمیگم بین ما دیواری نیست ، هست! ولی یه دیواره شیشه ای ..

بخاطر همینه چیزایی که حتی به خواهرم نمیگم رو به اون میگم .البته یه جاهایی اشتباه کردم و زیادی گفتم :))

اونم نگرانم شد .

نگرانی نداره خب عی بابا ! 

یجا از دهنم در رفت گفتم قلیون میکشم :))))

الان خیال میکنه معتاد شدم .البته من دختر دودی نیستم خداروشکر ولی کنجکاوم آقا  :)

ماری جوانا هم باشه اقلا یکبار میکشم -.- (اعتراف)

اها اینا رو گفتم که برسم به این مرحله که در راستای نگرانی هاش ازم خواست که  بریم کافه و تنهایی صحبت کنیم .


البته نگرانی هاش بیشتر بابت چیز دیگه س .که اونارو هم میگم .


نظرات 5 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 10:57

:)))
کلا پودرینا زیاد داشتن دیگه :)))
نه نمی دونم اسماشون رو :|

حیف شد :)))
اطلاعاتت کامل نیست :)))

احسان سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 02:51

:)))
باو هم اتاقی کرمونی داشتم دیگه می دونم
تو وسایلشون یه پودرایی میدیدم، به رنگای مختلف و اینا
می گفت تو بربریا یه زمان پودر خشخاش میریختن گویا، البته اگه درست یادم باشه -____-

خب دونه ی خشخاش خواص درمانی زیادی داره :))
ولی من ندیدم راستش.
بعد نمیدونم این پودرایی که میگی به رنگای مختلف داشت چی هستن :)) اسم نداشتن؟

احسان دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 23:15

0_o
ما هیچ ما نگاه
ببین مواد مخدر تجربه اول آخر نداره کلنا :|
کلا میری توش :||
+کرمونم که ماشالا معدنشه :))

نه بابا اینجوریام نیست :))
حالا کرمون معدنشه درست ولی من دستم نمیرسه بهش :))

بهزاد دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 02:14 http://jeepers-creepers.blogsky.com

دوست دارم یه پست بنویسم تاریخشو صد سال آینده بذارم..اگه این سایت دوام بیاره و در اون تاریخ پستم منتشر بشه متن ابتداییش اینه...الان که این مطلبو دارید میخونید من مردم...چه هیجانی بشه

بهزاد دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 02:08 http://jeepers-creepers.blogsky.com

بگو سراپا گوشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد