” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

02_آزمون کلم چی

در سه صورت میتونی منو آروم ببینی در بقیه موارد 

در حال خوردن سر بقیه ام

یک : سرم توی گوشی باشه D:

دو : در حال فکر کردن باشم 

سه : ناراحت باشم [که در این مورد بازم دارم فکر میکنم ]

در مورد اخر ن تنها من با کسی حرف نمیزنم ! که کسی هم نباید با من حرف بزنه (!)

وگرنه هر گونه عکس العملی پای خودشه :/ من قبلا تذکر دادم :))

امروز سر جلسه آزمون در حال فکر کردن بودم . 

البته نه فکر کردن روی سوالات ! 

اصن میدونی چیه من وقتی سر جلسه ازمونم نمیتونم افکارمو کنترل کنم ! 

مثلا موهای اون دختره توجه منو جلب کرد . بعد به خودم فوش میدادم که اخه این موهای لخت و بی خاصیت چیه که تو داریخب منطقیه این فقط یه موردش بود.بقیشو نگم بهتره(!)


من اصولا سر جلسه ی ازمون تصمیم های بزرگی میگیرم.وقتی میبینم یه سری سوالاتو نمیتونم حل کنم میگم رفتم خونه حتما فلان درس رو میخونم و با فلان تعداد تست رو حتما میزنم [به به من چقد خوبم ] ولی خب تا پام به خونه میرسه تمام تصمیم ها و اهدافم  به یکباره شیفت دیلیت میشن :/

خب مگه اینترنت لعنتی میذاره تو رو (؟)

یا مثلا اینستا و تلگرام و وب ؟ 

نمیذاره عزیز من نمیذاره (!) 

اونا فقط یه سری اهداف کوتاه مدتن که خودشون برطرف میشن اصن لازم نمیدونم خودمو بخاطرشون اذیت کنم بجاش لعنت میفرستم به شیطون که یه وقت گولم نزنه برم درس بخونم

والا من یه عمره دارم همین کارو میکنم :))


بزن ای دخترک سازی که سوزش

زند آتش به دنیای مجازی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد