” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

08_کتاب


 چندن وقت پیش ینی یه هفته مونده بود به کنکور رفتم کتابخونه .اصن تا همون روزا اخر داشتم میرفتم کتابخونه

این کتاب شهرم نزدیک بود دیه !

خدا قسمت همگی کنه ‌. منم از یجایی ب بعد دلم میخواست اونجا باشم تا بالاخره رفتم ! البته تنها نرفتم با یکی از دوسام رفتم 

ایجاب میکرد کتاب ضد فاضل نظری رو بگیرم ! 

البته یه ربع داشتم تصمیم میگرفتم کدوم کتابشو بگیرم! اخرش بخاطر رنگ زرد جلد کتاب ،ضد رو گرفتم :)))


#کتاب چی ؟ 

+ناطوردشت

#چی دشت؟

+ناطووووور دشت 

#اهان

+برو بپرس داره یا نه ! 

(من وقتی خودم روم نمیشه یکی دیه رو میفرسم جلو)

خجالتی ام خب


#اسامی نام های ایرانی 

+اسم بچه هاتو میخوای از تو این انتخاب‌کنی؟

#نه اسم بچه ها من مشخصه ! 

+ :/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد