” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

21-آباجی خانومه من

آبجی من از سوسک خیلی میترسه . حتی اگه از پنج متری هم چشمش به سوسک بیوفته نیم خیز میشه و دوی ماراتن خودش رو از این سر خونه شروع میکنه و تا اون سر خونه فقط میدووعه و همزمان جیییییغ میزنه سووووووووسک!!! مامااااااان ... ( گاهی وقتا هم اسم شوهرشو میگه )

میره تو اتاق درم پشت سرش میبنده :/ 

هر پنج دقیقه هم از تو اتاق داد میزنه کشتینش ؟  

اگه بگی آره باور نمیکنه . باید براش قسم بخوری 

اگه بگی نه التماس میکنه : تو رو خدا بکشینش دیگههههه :0 

من قکر میکنم شاید وقتی آبجیم جیغ میزنه سوووووسک و مثه فشنگ فرار میکنه ، سوسکه هم جیغ میزنه آآآآآآدم .... و فرار میکنه وقایم میشه ! 

فکر کنم حالا دلیل ناپدید شدن یهوییه سوسکا رو فهمیدین دیگه :)) 

بنابراین وقتی سوسک دیدین سعی کنین در کمال آرامش و خونسردی فقط فرار کنین و همونطور که دارین نفس عمیق میکشین ، یکی از اعضای خونواده که از بقیه شجاع تره رو صدا بزنید ( طوری که سوسکه نفهمه )  

 

+ چقدر بده آدم وضعیت معدش خراب باشه و کار واجب داشته باشه ، همون موقع هم تو دشویی سوسک باشه ..!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 21:16 http://footsteps.blogsky.com

جالب بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد