” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

23-همینجوری :)))

باورم نمیشه اون همه تایپ کردم همش به فنا رفت   

اول اسم اون انیمیشن رو بهتان بگویم که رسالت خویش را به پایان رسانده باشم . 

نامش : Hotel transylvania بود . یکی از قشنگ ترین انیمیشن هایی بود که دیدم .خصوصا آهنگ آخرش قری به کمرمان انداخت که نگو .بریم بریم بریم هتل ...!! 

اما بخاطر اینکه خواب اعضای خانواده مان مختل نشود این قر را در کمرمان نگه داشتیم تا در زمان مناسب و مکان مناسب از دستش خلاص شویم و این صُبتااا .. اخه الان ساعت ۱:۴۵ نصف شب است و همه خوابن ! بازم بگم که هرگز این انیمیشن زیبا رو از دست ندهید که اگر از دستش بدهید سخت ضرر کرده اید ! 

البته من دوس نداشتم آخرش اینقدر خوب تموم شه . چیکار کنم با روحیه م سازگار نبود خب ! 

شخصیت بابا لولو رو خیلی دوس داشتم ! بعدم جانی رو ... بنظرم جانی اصن حس پدرانه نسبت به دنیس نداشت ! تو عالم خودش بود.. انگار نه انگار بابا شده   

اینکه من ساعت ۱۱ لپ تاپ و روشن کردم و تا الان داشتم انیمیشن میدیدم چیز عجیبی نیس ! 

آخه هی زدم رو stop یا back ! وقتی دوتا کارو همزمان انجام بدی همین میشه دیگه !

این را یکبار برایتان گفتم ، لازم میدونم باز هم برایتان بگویم : 

 

بزن ای دخترک سازی که سووووزش 

زند آتش به دنیااااای مجاااااااااازی :/ 

 

 

 

مدیونید اگر کمپ ترک اینترنت بشناسید و معرفی نکنید ! Help Me Please ... !  

به ما معتادان ، زندگی تازه ببخشید ..! 

 

امروز رفتم بازار کفش خریدم . بله کفش ! 

بعد از کشمکش های فراوان بین من و مامان ، بالاخره کفش خریدم !  

خب برای باشگاه کفش ساق دار خوب نیس ! تازه کفشایی که ده ماه پیش ( اغراق ) اومده تو بازار و مامان الان روشون دست میذاره اینم اصلا خوشایند نیس ! مامان قبلا سلیقه ت بهتر بود . باشه !؟شکلک های شباهنگShabahang

یه بسته خودکار رنگی 20 تایی خریدم !  

خب من قبلا گفته بودم اگه برم توی یک مغازه روم نمیشه دست خالی برگردم ! مخصوصا وقتی که قیمتش رو بپرسم ، نسبت به خرید اون جنس احساس مسؤولیت میکنم ! در حقیقیت روم نمیشه بذارمشو برم بیرون :/ 

و حتی توی یه پستی گفته بودم اگه این رویه رو پیش بگیرم یه روزی از بی پولی خواهم مُرد ! الان تو اون مرحله ام 

باشه !؟ 

خدافظ

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
x جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 00:43 http://malakiti.blogsky.com


منم همین مشکل رو نشدن ِنخریدن رو دارم ...برای همین ترجیحا سعی می کنم بسپارم دستمو بگیرن نذارن برم داخل مغازه

بالاخره تا کی ؟

Hamidreza سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 16:51

بلاخره کفش خریدیییی
حالا دیگه بدو برو باشگاه

آری !
یکم دیگه بخوابم میرم. باشه؟

لونااااااااا دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 10:17 http://Toybox.blogsky.com

سلام,خیلی خوب مینویسی ,انقدر ک دیشب بعد از اینکه اتفاقی ب وبت سر زدم صفحتو ستاره دارش کردم ک فردایی ک امروز باشه حتما بیام بقیه شم بخونم!!این از ادم تنبل و بی حوصله ای مثل من خیلی بعیده هااااا,,کل پستاتم خوندم و جالبم بود!

سلام.خوشحالم ک خوشت اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد