” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

24-چگونه بخندیم؟

شما چگونه میخندید ؟ 

آیا درست میخندید ؟ 

آیا نحوه ی درست خندیدن را بلدید ؟  

+ با ما همراه باشید تا نحوه ی درست خندیدن را به شما آموزش دهیم    

قبل از هرچیزی بگم که : اون کسی که قراره به شما نحوه ی درست خندیدن رو آموزش بده خودش بدتر از همه میخنده! 

خب بعدا میگم من چجوری میخندم ! فعلا زوده ... 

ببینید دوستان عزیزم سعی کنید مثل آدم بخندید ! بله مثل آدم :)) 

اصلا لازم نیست موقع خندیدن خودتونو خیلی اذیت کنید .   

1)خیلی از افراد هستن موقع خندیدن خودزنی میکنن ! خُب نکن خواهرم ، نکن برادرم ! خودآزاری داری مگه ؟ عع! 

2)خیلی ها هم هستن که از گروه اول هم بدترن ، اینجور مواقع من دست گروه اولو میبوسم (!) چون گروه دوم دیگه شورشو در میارن . اینا وقتی میخندن ، دیگرانو میزنن ! اگه شما خون آریایی تو رگاتونه ( رگ هاتون ) نباید از کنار این واقعه ساده بگذرید . شما هم بزنید ! دو برابر بزنید .. محکم تر بزنید :/ 

من چهارتا خاله دارم که اگه کنارشون بشینم دیگه هیچ تضمینی نیست ک سالم از کنارشون بلند شم بنابراین سعی میکنم از فاصله دورتری ازشون بشینم . بهر حال احتیاط شرط عقله !  :)))

( من خاله هامو خیلی دوست دارم ، باهاشون صمیمی ام )

3)با گروه سوم مهربون باشین ! اینا نه خودشونو میزنن ، نه دیگرانو ! اینا فقط از شدت خنده خودشونو روی کنار دستیشون پهن میکنن.اگه کسی کنارشون نبود خودشونو روی زمین پهن میکنن :))  

 

در مورد بقیه گروه ها صحبت نمیکنم همینا بسه ! 

نحوه ی درست خندیدن هم اینه که صاف بشینی فقط دستتو بگیری جلو دهنت اینطوری : 

باور کن آموزشش فقط در همین حده ! همینو تمرین کنید حله :))  

من خودم خندیدنم مدل 1 و 3 هست ! من یه هفته س شروع کردم که مثل آدم بخندم  

  

داخل پرانتز مثلا : 

داشتم تایپ میکردم ، سوسکی دیدم که اومده بود رو تختم و ... فرصت واسه جیغ زدن نبود. لپ تاپو از روی پام انداختم اونور و مثه فشنگ از روی تخت پریدم . فقط تونسم خودمو نجات بدم . لپ تاپ بیچاره م موند ...سوسک عزیز درست از وسط کیبوردم رد شد ! کیبوردو دستمال کشیدم :/  

سوسک یه موجود سیخ لنگ و بیشعوره :/

البته امشب یه چیز دیگم اومد تو خونه که نمیتونم بگم اگه بگم آبجیم دیگه نمیاد خونه مون ! 

پس خدافظ ...

نظرات 2 + ارسال نظر
x جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 00:41 http://malakiti.blogsky.com

من از گروه خودْزن هستم :))
کم پیش میاد شدید خندم بگیره ولی وقتی هم بگیره بلند بلند میخندم و دست راستم رو محکم میزنم روی پای راستم

بده پای راستتو قطع کنم این عادت از سرت بره عزیزم
یا دست راستتو . هرکدوم که خودت مایلی :))

Hamidreza سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 16:55

موقعی که پشت گوشی میخندی پخش میشی پس

چیشد که به فکر پشت گوشی افتادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد