” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

33-منم آن ماهیِ سرگردان !

در این دریا ، چه میجویند ماهی های سرگردان  

مرا آزاد میخواهی ؟ به تنگ خویش برگردان    

 

این بیت شعر از کتاب ضدفاضل جانِ نظری است . 

احتمالا آن ماهی های سرگردان منم . اما تنگم کجاست ؟  

من نمیخواهم ماهی باشم ! میخواهم پرنده ای باشم که از شاخه ای به شاخه ای دیگر میپرد ! 

میخواهم بپرم میدانی ؟ 

اما هنوز در شاخه ای مستقر نشدم که بخواهم به شاخه ای دیگر بپرم .  

اما ایمان دارم که میتوانم .

نظرات 1 + ارسال نظر
...alone جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 17:04 http://maloosak.69.mu

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...آنقدر سیر بخند تا که غم از یاد برود...
روزهاتون شاد شاد...تقدیرتون قشنگ... خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنین...منتظر حضور سبزتون هستم !!
89651

ممنون :)
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد