” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

39-اتاق من

داده بودم برام کتابخونه بسازن . دیروز تحویل گرفتیمش .تو این فاصله تصمیم گرفتیم اتاقو رنگ بزنیم . دیگه از رنگ صورتی اتاقم خسته شده بودم.

خب گفتم زرد بزنیم. گفتن شبیه اداره پست میشه  :|

گفتم سوسنی چطور ؟ گفتن خوب نمیشه ... 

گفتم نارنجی ! گفتن اینم چشمتو اذیت میکنه . 

آخرش شد سبز فسفوری :/ 

اومدم یه دیوارو رنگ زدم . خیلی خوب نشد . هنوز ناامید نشده بودم از این رنگ ، که بابام گفت : رنگ اتاقت شبیه رنگ کاشی های توالت شده .شکلک های شباهنگShabahang 

خب قاعدتا اول رفتم تو دستشویی و یه نگا به کاشی ها کردم . بعد برگشتم تو اتاقم یه نگا به دیوار کردم . باز برگشتم تو دستشویی ... باز مقایسه کردم دیدم واقعا چقدر همرنگن ! از اونجایی که قرار بود رنگ اتاقم برام یه تنوع بشه با این حرف برام تهوع شد :| و پدر همچنان میخندید و منم حرص میخوردم .

بعد از این حرف بابا ، هرکی که میرفت تو اتاقم با خنده میومد بیرون

آخرش رفتم نشستم جلو مامانم از دور با ایما و اشاره بهش فهموندم که به بابا بگه بره رنگ صورتی بخره ! 

آخه بابا از همون اول مخالف بود که اتاقو رنگ دیگه ای بزنیم .  

خلاصه بابام یه چپ چپی بهم نگاه کرد . ولی بعدش رفت خرید . 

پایین دیوارا رو تا جایی که قدم میرسید رنگ میزدم. بالاهاشو بابام میرفت رو نردبون و رنگ میزد . 

دیروزم که فرش جدید پهن کردیمو یکی از تختا رو از تو اتاق بردیم بیرون .و بالاخره کتابخونه رسیدو و کتابامم از سردرگمی نجات پیدا کردن . الان اتاقم همینجوریه که دلم میخواد . دلباااااااز و قشنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
فائــــزه یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 17:55 http://koocheye8om.blogsky.com

من اتاقم زرده
خیلی هم قشنگه
اداره پستم خودتی:|



منم کتابخونه میخواستم
طرحشو کشیدم
شد 2 متر و 60 سانت
هر جوری حساب میکنم تو اتاقم جا نمیشه
کلن بیخیالش شدم:)))

من گفتم‌زرد . یکی اینکه گفتن شبیه اداره پست میشه یکی اینکه خندیدن گفتن رنگ زرد و نارنجی اشتهل اورده تو اشپزخونه میزنن نه توی اتاق خواب :))) بر‌و ازین اماده ها بخر . چرا دو متررر.طرحو بکش اندازه ها رو بده نجار :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد