” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

49-فکر

عزیزان زمونه عوض شده الان آدما همش دنبال تغییر و سوژه و اینجور چیزان .مهم ترین مسائل روزگار جاشو داده به یه سری موضوع مضحک.

مثلا چی مضحک تر از این که من اینجا دارم مینویسم ؟ یا اصن فکر میکنم که چی بنویسم ؟

خب اینارو اینجا ننویسم برم به کی بگم ؟ همیشه همه ی ماها یا چیزایی تو دلمون هس که نمیتونیم راحت به زبون بیاریم یا افکاری که گفتنشون راحت نیس.بنابراین یه جا مینویسیم که مثه یه تیکه کاغذ مچاله شده بندازیمشون دور . خیلی تعبیر قشنگیه به نظرم.

امتحان کنین هرچی که رو مختون داره راه میره رو بنویسین خواهشا . خب ؟

من میتونم بشینم اینجا براتون بنویسم اینم همچین کار بدی نیس .

یا میتونم برم تلگرام با دوستم به عمه هامون فحش بدیم ... اینم به نظرم کار قشنگیه . حتی از اینکه بشینیم به یه سری فحش بدیم که چرا قیمت برنج یهو رفت بالا هم بهتره !

به هرحال همه مون یه دونه عمه داریم که میخواییم سر به تنش نباشه ! یادم باشه آدرس وبلاگمو تو اینستا منتشر نکنم که اگه کردم قبلش پسر عمه و دختر عمه رو بلاک کنم که اگه نکردم دهنم سرویسه !

دختر عمم خودش ده تا عمه س به تنهایی ! گرچه پسر عمم هنوز ازدواج نکرده :دی

اینستا که زدم خیلی سعی کردم از آشناها کسی منو فالوو نکنه . یا من کسیو فالوو نکنم ! فقط آبجیمو خاله هامو فالوو کردم.

 اما ماه پشت ابر پنهون نمیمونه . همونا که نباید ، منو پیدا کردن و درخواست دادن. درخواستشونو نه رد کردم نه قبول کردم.

گذاشتم تو همون حالت بمونن . اما بدبختی اینجا بود که هر وقت منو میدیدن یادآوری میکردن که هنوز قبول نکردم درخواستشونو!

تو رو در وایسی گیر کردم دیگه !چند وقت پیشم پسر عموم ریکوییست داد. 

اونوقت چن سالشه ؟ 13 شایدم کمتر .. اومده تو بیو زده : نازنین

بعد من اگه بیام سوگند بخورم که دوم دبیرستان شایدم سوم دبیرستان تازه فهمیدم چی به چیه لابد شاخ در میارین !

*چی به چیه رو که میدونین ینی چی ؟ نذارین موضوعو بشکافم همینجا ..

حالا بماند که من از این بچه و طرز تربیتش اصن خوشم نمیاد . یاد گرفته خونه هرکی که میره پارو کنه ببره !

ننه باباشم وقتی میرن خونه کسی مهمونی ، وقتی از مهمونی برمیگردن به دستا بچه شون نگاه نمیکنن که چی پارو کرده ..

و من کلی خدارو شکر میکنم که ما هر ماه رمضون شاید بریم خونه همدیگه ..


بعله !

نظرات 3 + ارسال نظر
فتانه شنبه 10 تیر 1396 ساعت 01:03 http://fattaneh69.blogsky.com

شدی نوزده دخترم....

راضیم خانوم معلم

فتانه شنبه 10 تیر 1396 ساعت 01:02 http://fattaneh69.blogsky.com

فدای تو راحت باشم....
گاهی وقتا منم همینطورم....

آره طوری نیس .پیش میاد

فتانه شنبه 10 تیر 1396 ساعت 00:45 http://fattaneh69.blogsky.com

مضحک عزیزم....

عه راست میگی
مچکرم الان اصلاح میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد